RE: medialky vs nezavedene servery

From: Jiri Pallas2 (jiri@pallas.cz)
Date: 26. 06. 2002, 19:35 CEST


Myslim, ze si Seznam nemusi stezovat na nedostatek zajmu od inzerentu a tak
to sloveso "musi" nevystihuje presne situaci. Chtel bych "muset" jako IL.

Jiri Pallas

-----Original Message-----
From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz]
Sent: Wednesday, June 26, 2002 9:30 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: medialky vs nezavedene servery


Ano, pan Matyas zavedl v Seznamu strategii,
diky niz je tento server TAK obliben mezi
agenturami a Seznam si svym obchodnim
oddelenim musi shanet znacne mnozstvi reklamy
naprimo u klientu.

h.)
______________________________________________________________
> Od: "Jiri Pallas2" <jiri@pallas.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC:
> Datum: Wed, 26 Jun 2002 00:06:59 +0200
> Předmět: RE: medialky vs nezavedene servery
>
> Pan Prokop by si mel trochu ujasnit rozdil mezi vecnou diskusi
a blabolem.
> Pokud by pochopil jak funguje obchodni model Seznamky (nebo se
zeptal sveho
> bystrejsiho kolegy, pana Kopty, ktery to chape a snazi se ze me
vytahnout
> podrobnosti) a pokud by cetl me prispevky, tak by videl, ze se
do zadneho
> prodeje reklamy nikde nehrneme. Pokud se u nas objevi nejaka
reklama, je to
> vzdy vysledek toho, ze si ji nekdo u nas vyslovne preje.
Dodavame uzivatelum
> to co chteji, oni u nas travi  temer 300.000 hodin mesicne a
jsou ochotni si
> za to zaplatit, presne jak to ironicky a teoreticky deklarujete.
> To vsak neznamena, ze se nesmim vyjadrovat ke stavu reklamy na
ceskem
> internetu, kterou znam docela slusne, minimalne jako
spolumajitel
> navstevovanych serveru. Take mam zkusenosti z Tele2, kde
reklamu nakupujeme
> ve velkem objemu. Osobne jsem mel tu cest rozcupovat nekolik
nemravnych
> navrhu na umisteni reklamy na jiste "seriozni" servery, ktere
pri nahlednuti
> do auditu nebyly za dobu kampane ani schopny vyprodukovat pocet
impresi,
> ktere nam nase agentura chtela prodat.
>  Mimo si dovolim tvrdit, ze jsem do lonskeho reklamniho objemu
ceskeho
> internetu pomohl dodat 8 milionu Kc od zahranicniho investora.
Ten je chtel
> puvodne dat do novinove reklamy (ty penize sly na hodne velkych
serveru a
> vim kdo a jak se snazil uplacet aby cast reklamy byla na jeho
strankach) a
> tak jsem se dozvedel o dalsich sikulech z oboru.
> Takze vas pane Prokope opakovane zadam abyste se pokusil
venovat vecne
> diskusi a neotiral se o me schopnosti o kterych toho asi moc
nevite.
>
> Co se tyce pana Bartone, ktereho ani neznam: Zkuste pochopit,
ze je to
> patrne slusny clovek, ktery nema chut se podilet na
polomafianskych metodach
> panujicich v oblasti prodeje internetove reklamy.
>
> Jeste poznamku. Pan Matyas se zminoval o nejmenovanem serveru
(Seznamu) kde
> zavedl praxi nedavat vetsi provize nez je nutne. Tato praxe je
tam dodnes a
> tim mi take Ivo Lukacovic vysvetlil, proc byl v navrhu jiste
celoplosne
> kampane planovan stejny financni objem jako pro jisty maly,
ale "uznavany"
> server. Ten server totiz jak je temer verejne znamo dava
provizi i 60
> procent.
>
> Jiri Pallas
>
> ----- Original Message -----
> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM
> Subject: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
>
>
> > Vladimir Zelezny BFU [SMTP:netmag@seznam.cz] napsal:
> > > Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi).
> >
> > V zadnem pripade nechci snizovat shopnosti panu Brtone,
Pallase
> > a dalsich, kteri vybudovali servery s vysokou navstvnosti.
Vim,
> > ze je to tezke. Ale IMHO to svedci spise o kvalite obsahu a
> > provedeni (tedy o umeni "vyrobit"), nez o umeni prodat. Kdyby
> > totiz umeli svuj obsah prodat (resp. kdyby byl za stavajicich
> > podminek prodejny), prodavali by ho primo ctenarum a nejaka
> > reklama by jim byla ukradena.
> >
> > > 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ...
> >
> > Nepatri snad spravne nastaveni ceny do umeni prodat? Nemohu se
> > zbavit dojmu, ze hovorite jinymi slovy o tomtez, jako ja :-)
> >
> > Zdravi,
> >
> > Marek Prokop
> > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
> >
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------
------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
> >
> >
>
>
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
> ---
> Příchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002
>
> ---
> Odchozí zpráva neobsahuje viry.
> Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
> Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002
>
>
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>


--------------------
Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST