Myslim, ze si Seznam nemusi stezovat na nedostatek zajmu od inzerentu a tak to sloveso "musi" nevystihuje presne situaci. Chtel bych "muset" jako IL. Jiri Pallas -----Original Message----- From: rnwyo@centrum.cz [mailto:rnwyo@centrum.cz] Sent: Wednesday, June 26, 2002 9:30 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: medialky vs nezavedene servery Ano, pan Matyas zavedl v Seznamu strategii, diky niz je tento server TAK obliben mezi agenturami a Seznam si svym obchodnim oddelenim musi shanet znacne mnozstvi reklamy naprimo u klientu. h.) ______________________________________________________________ > Od: "Jiri Pallas2" <jiri@pallas.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 26 Jun 2002 00:06:59 +0200 > Předmět: RE: medialky vs nezavedene servery > > Pan Prokop by si mel trochu ujasnit rozdil mezi vecnou diskusi a blabolem. > Pokud by pochopil jak funguje obchodni model Seznamky (nebo se zeptal sveho > bystrejsiho kolegy, pana Kopty, ktery to chape a snazi se ze me vytahnout > podrobnosti) a pokud by cetl me prispevky, tak by videl, ze se do zadneho > prodeje reklamy nikde nehrneme. Pokud se u nas objevi nejaka reklama, je to > vzdy vysledek toho, ze si ji nekdo u nas vyslovne preje. Dodavame uzivatelum > to co chteji, oni u nas travi temer 300.000 hodin mesicne a jsou ochotni si > za to zaplatit, presne jak to ironicky a teoreticky deklarujete. > To vsak neznamena, ze se nesmim vyjadrovat ke stavu reklamy na ceskem > internetu, kterou znam docela slusne, minimalne jako spolumajitel > navstevovanych serveru. Take mam zkusenosti z Tele2, kde reklamu nakupujeme > ve velkem objemu. Osobne jsem mel tu cest rozcupovat nekolik nemravnych > navrhu na umisteni reklamy na jiste "seriozni" servery, ktere pri nahlednuti > do auditu nebyly za dobu kampane ani schopny vyprodukovat pocet impresi, > ktere nam nase agentura chtela prodat. > Mimo si dovolim tvrdit, ze jsem do lonskeho reklamniho objemu ceskeho > internetu pomohl dodat 8 milionu Kc od zahranicniho investora. Ten je chtel > puvodne dat do novinove reklamy (ty penize sly na hodne velkych serveru a > vim kdo a jak se snazil uplacet aby cast reklamy byla na jeho strankach) a > tak jsem se dozvedel o dalsich sikulech z oboru. > Takze vas pane Prokope opakovane zadam abyste se pokusil venovat vecne > diskusi a neotiral se o me schopnosti o kterych toho asi moc nevite. > > Co se tyce pana Bartone, ktereho ani neznam: Zkuste pochopit, ze je to > patrne slusny clovek, ktery nema chut se podilet na polomafianskych metodach > panujicich v oblasti prodeje internetove reklamy. > > Jeste poznamku. Pan Matyas se zminoval o nejmenovanem serveru (Seznamu) kde > zavedl praxi nedavat vetsi provize nez je nutne. Tato praxe je tam dodnes a > tim mi take Ivo Lukacovic vysvetlil, proc byl v navrhu jiste celoplosne > kampane planovan stejny financni objem jako pro jisty maly, ale "uznavany" > server. Ten server totiz jak je temer verejne znamo dava provizi i 60 > procent. > > Jiri Pallas > > ----- Original Message ----- > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > > > > Vladimir Zelezny BFU [SMTP:netmag@seznam.cz] napsal: > > > Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi). > > > > V zadnem pripade nechci snizovat shopnosti panu Brtone, Pallase > > a dalsich, kteri vybudovali servery s vysokou navstvnosti. Vim, > > ze je to tezke. Ale IMHO to svedci spise o kvalite obsahu a > > provedeni (tedy o umeni "vyrobit"), nez o umeni prodat. Kdyby > > totiz umeli svuj obsah prodat (resp. kdyby byl za stavajicich > > podminek prodejny), prodavali by ho primo ctenarum a nejaka > > reklama by jim byla ukradena. > > > > > 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ... > > > > Nepatri snad spravne nastaveni ceny do umeni prodat? Nemohu se > > zbavit dojmu, ze hovorite jinymi slovy o tomtez, jako ja :-) > > > > Zdravi, > > > > Marek Prokop > > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > > > > > -------------------------------------------------------------- ------------ > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > --- > Příchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002 > > --- > Odchozí zpráva neobsahuje viry. > Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). > Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002 > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Žena v centru pozornosti na http://zena.centrum.cz -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.372 / Virová báze: 207 - datum vydání: 20.6.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST