> Martine, tvuj pohled je bohuzel daleko od reality. Internet neni papir. Na zalozeni a provozovani internetoveho serveru o CDR potrebujes jeden pocitac a jeden hosting, to je vse. K vydavani
> casopisu o CDR potrebujes desitky milionu Kc. A jak ma medialka poznat, ze CD-R Server s.r.o. je dost duveryhodna firma? Z toho, ze dela dobry server? Z toho, ze je na nem databaze neceho, co
> vetsina marketingovych pracovniku nepovazuje za nijak podstatne?
Sam asi vis nejlip, ze provoz a porizeni si takoveho serveru, ktery
utahne takovou navstevu neni o par korunach ale o stotisicich, to jen
aby bylo jasno. Ano, neni to milionova investice, to priznavam.
> Duveryhodnost media vyplyva nejenom z jeho navstevnosti a kvality publikovanych informace, ale take z toho, jak je schopno se prosadit. Cili jak samo sebe umi nabidnout a prodat ctenarum a take
> firmam a inzerentum.
Ano, tak tady asi rezervy mame. A prave proto jsme ocekavali, ze nam
takovy servis poskytne medialni zastoupeni, coz se nestalo.
> Ty tomu rikas znamosti, kamaradickove. Oni to nejsou kamaradickove, to jsou obchodni partneri, kterym ja nabizim neco, co je kvalitni a cemu oni veri. Proc by ted najednou zacali inzerovat na CDR?
> Kvuli vysledku, ktery bude mozna o 10% lepsi budou riskovat kvalitni odvedeni kampane? Vzdyt Bartone z CD-R ani neznaji, co kdyz je to nejaky podvodnik, zitra zabali penize a pozitri je na Floride
> a kampan zadna? Rikam to zamerne ad-absurdum, ale tak nejak to je. TY musis presvedcit, ze neco mas a stoji za to si to koupit, rozhodne nemuzes cekat, ze to nekoho bude zajimat samo o sobě. To bys
> musel mit diametralne kvalitnejsi produkt, nez je konkurence - a to preci jen nemas, at se na to divas jak chces.
Tak tady jsem uplne mimo a prosim oprav me, jestli se pletu. Kampane
se prece plati zpetne. Tedy az po jejich ukonceni. Sam asi take nejlip
vis, jak je to s placenim od reklamek, ze. Takze s cim bych asi tak
utikal? Argumenty tohoto razu tedy nejak nechapu.
Martin
> hezky den,
> Patrick Zandl
> ===========================
> MMD MAFRA a.s. - http://www.idnes.cz
> Mobil Media a.s. http://www.mobil.cz
> patrick.zandl@idnes.cz <mailto:patrick.zandl@mobilmedia.cz>
> tel. +420-2-22064500
> -----Original Message-----
> From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 11:25 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery
> To jsi nam ale Patriku rekl obloukem to, o cem se tady jen uvazuje s
> otaznikem. Jde o to delani si znamosti. Vis, my hlupaci si totiz
> mysleli, ze doba nejak pokrocila, a ze reklamni agentury jsou tu od
> toho aby svym klientum nabidly to nejlepsi co na (nasem) netu vubec
> je. Nechci si tu ohrivat polivcicku, ostatne kazdy si to muze na
> ruznych Auditech, Navrcholech i jinde overit sam, ale nas server
> myslim nyni uz nejaky cas uspesne konkuruje zminovanemu Zive.
> Svet hardware je za nami uz davno i s Lupou. O Svetu namodro nemluvim,
> protoze ten je jaksi nekde mezi iDnes a Zive. Co se tyce serveru o
> vypocetni technice, dovolim si tvrdit, ze rozhodne patrime mezi ty
> nejctenejsi. Navic mame neco, co nema nikdo dokonce na celem svete.
> Unikatni databazi firmwaru pro vsechny vypalovacky co kdy byly, vcetne
> technickych popisu. Co se tyce recenzi opticky zarizeni pro zapis i
> cteni (a jiz nejen jich) nasel bych mozna jeste na svete dva, ktere je
> maji v takovem poctu, tak rychle a hlavne v takovem rozsahu.
> My si proste myslime, ze kazdy ma delat to co umi nejlepe. My umime
> psat o VT (a ze se to asi da cist a lidi to zajima, o tom svedci nase
> navstevnost), reklamni agentury by mely umet prodavat.
> Ptam se tedy jiz ponekolikate. Proc tomu tak neni? Je muj pohled na
> vec opravdu tak daleko od reality? Proc?
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
>> Víte, ono je to tak, že dělat jen úspěšnou věc nestačí. Ono je třeba ji také úspěšně zobchodovat. Viz například Altair zde a jeho asp server - přiznává, že to prodávat neumí a tak to ani neprodává
>> a podle mne si tím šetří nervy. Až vydám knihu o ASP, dám si tam reklamu, protoze ja vim, ze to ma smysl. Presvedcovat o tom medialky je uz tezsi.
>> Bezny pristup k reklame je o tom, ze mate vlastni "obchodnni oddeleni" - v nejhorsim pripade tedy takovy, ze sam obvolavate firmy v oboru, delate si znamosti, tem vysvetlujete, jak jste dobri, jak
>> jste uzasni a jak se u vas vyplati inzerovat. Pokud moc nelzete, nebo alespon v mezich marketingove normy, ziskate si par klientu, kteri vam budou docela verni a vcelku vas uzivi. Ale bez osobniho
>> pristupu to nepujde. Nezapominejte, ze serveru o technice je na internetu hromada, mnoho je zavedenejsich nez ten vas, takze proc by se medialky a zakaznici hrnuly zkouset nejaky novy server, kdyz
>> je to vzdy riziko...
>> Cili postup: osobne presvedcovat, lobbovat, vysvetlovat, agitovat. Jestli si myslite, ze to Zandlove a Lukacovicove a Hlavenkove v roce 96/97 delali nejak jinak, tak jste na omylu. A ten duvod,
>> proc se nase servery dnes prodavaji podstatne lepe, nez vase, jsou predevsim v tom, ze nas firmy znaji uz od roku 96. Neni v tom zadna magie, jen tvrda prace, selsky rozum a hromada
>> proinvestovaneho casu a nezridka i penez. Jak se rika, pomoz si a nebe ti pomuze.
>> Patrick Zandl
>> -----Původní zpráva-----
>> Od: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz]
>> Odesláno: út 25.6. 2002 16:44
>> Komu: Symersky, Tomas
>> Kopie:
>> Předmět: Re: medialky vs "nezavedene" servery
>> Ja bych rozhodne nechtel narikat, a ani jsme duto diskusi nerozjeli.
>> My si hledame cesty i mimo ty vase reklamni agentury. Protoze (a uz
>> jsme to tu nekolikrat psali):
>> - kazdy pulrok reklamky obvolavame, vysvetlujeme a posilame nas Media
>> list (co mame delat vic?)
>> - jsme ve vsech auditech, podle kterych reklamky planuji a sam vite,
>> ze to neni rozhodne levne
>> - permanentne se nam zvysuje navsteva a mate i strukturu naseho
>> ctenarstva (zatim tusim jen z nms, ale na nove se prave pracuje a je
>> spustena Sofresem).
>> A od mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velkych hracu na trhu
>> jsme nevideli jedinou zakazku. Podotykam, ze si na sebe vydelame sami
>> a nasi zakaznici se k nam radi vraceji, a to i bez techto reklamek.
>> Tak kde je tedy chyba? A rozhodne nad situaci neplacu, chci se jen
>> dopatrat priciny, proc je tu takova ignorace, resp. preferovani jen
>> nekterych.
>> Martin Barton
>> CD-R server s.r.o.
>> http://www.cdr.cz
>> http://www.freemusic.cz
>> > jak si myslite, ze se planuje? medialni agentura neplanuje podle toho, s kym
>> > je vetsi kamarad, ale podle afinit, ceny za zasah a tim efektivity........je
>> > nam jedno, jestli je to velkej portal nebo malej server s navstevnosti 100
>> > uIP denne .... pokud vychazi nejlepe ten maly a mame o nem tato data, tak uz
>> > od nas urcite objednavku videl
>> > prijde mi tato diskuze jen jako narikani serveru, kteri plakaji nad tim, ze
>> > si jik mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velci hraci na trhu
>> > nevsimaji........neni treba chyba u vas? kolik z vas nas kontaktovalo,
>> > zkusili jsme se nad necim takovym pobavit?
>> > vemte si, ze i pomerne maly server mezi portaly (neboli oproti ostatnim
>> > velkym) redbox ci quick maji reklamu, jeden diky mii a druhy e snazi! chce
>> > to pracovat, a ne jen sedet a plakat do diskuze!
>> > mozna to vidim priliz tvrde, ale vazne mi to prijde, ze timto narikanim ty
>> > medialky asi nepresvedcite!
>> > -----Original Message-----
>> > From: Kostrhoun Tomas [mailto:Tomas.Kostrhoun@idnes.cz]
>> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:55 PM
>> > To: reklama@nawebu.cz
>> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery
>> > Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální
>> > agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte
>> > několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru desitek ruznych
>> > serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru,
>> > které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu.
>> > Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální
>> > planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a
>> > pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet pracovat jak s daty
>> > iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo
>> > konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na
>> > zaklade afinit, zásahů, cen apod.
>> > Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova
>> > reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven.
>> > Tomas Kostrhoun
>> > iDNES
>> > -----Original Message-----
>> > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
>> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM
>> > To: reklama@nawebu.cz
>> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery
>> > Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh
>> > internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto
>> > (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade:
>> > - osobnich znamosti
>> > - uplatku
>> > - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku)
>> > - spatnych znalosti internetu
>> > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske
>> > metody velmi obtizny.
>> > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste
>> > (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma
>> > vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum.
>> > Jiri Pallas
>> > -----Original Message-----
>> > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
>> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM
>> > To: 'reklama@nawebu.cz'
>> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery
>> > Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
>> >> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere
>> >> nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem,
>> >> dostanete ode mne DVD vypalovacku
>> > Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni
>> > zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.
>> >> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
>> >> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
>> >> mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi
>> >> delaji totez.
>> > Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
>> > proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
>> > umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
>> > neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.
>> > IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne
>> > prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku
>> > obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial
>> > vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem
>> > vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a
>> > ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?
>> > Zdravi,
>> > Marek Prokop
>> > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
>> > --------------------------------------------------------------------------
>> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>> > --------------------------------------------------------------------------
>> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>> > --------------------------------------------------------------------------
>> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>> > --------------------------------------------------------------------------
>> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>> --------------------------------------------------------------------------
>> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST