Re: medialky vs "nezavedene" servery

From: Martin Bartoň (martin@cdr.cz)
Date: 26. 06. 2002, 09:45 CEST


> Martine, tvuj pohled je bohuzel daleko od reality. Internet neni papir. Na zalozeni a provozovani internetoveho serveru o CDR potrebujes jeden pocitac a jeden hosting, to je vse. K vydavani
> casopisu o CDR potrebujes desitky milionu Kc. A jak ma medialka poznat, ze CD-R Server s.r.o. je dost duveryhodna firma? Z toho, ze dela dobry server? Z toho, ze je na nem databaze neceho, co
> vetsina marketingovych pracovniku nepovazuje za nijak podstatne? 
Sam  asi  vis  nejlip, ze provoz a porizeni si takoveho serveru, ktery
utahne  takovou navstevu neni o par korunach ale o stotisicich, to jen
aby bylo jasno. Ano, neni to milionova investice, to priznavam.
> Duveryhodnost media vyplyva nejenom z jeho navstevnosti a kvality publikovanych informace, ale take z toho, jak je schopno se prosadit. Cili jak samo sebe umi nabidnout a prodat ctenarum a take
> firmam a inzerentum. 
Ano,  tak  tady asi rezervy mame. A prave proto jsme ocekavali, ze nam
takovy servis poskytne medialni zastoupeni, coz se nestalo.
> Ty tomu rikas znamosti, kamaradickove. Oni to nejsou kamaradickove, to jsou obchodni partneri, kterym ja nabizim neco, co je kvalitni a cemu oni veri. Proc by ted najednou zacali inzerovat na CDR?
> Kvuli vysledku, ktery bude mozna o 10% lepsi budou riskovat kvalitni odvedeni kampane? Vzdyt Bartone z CD-R ani neznaji, co kdyz je to nejaky podvodnik, zitra zabali penize a pozitri je na Floride
> a kampan zadna? Rikam to zamerne ad-absurdum, ale tak nejak to je. TY musis presvedcit, ze neco mas a stoji za to si to koupit, rozhodne nemuzes cekat, ze to nekoho bude zajimat samo o sobě. To bys
> musel mit diametralne kvalitnejsi produkt, nez je konkurence - a to preci jen nemas, at se na to divas jak chces. 
Tak  tady  jsem uplne mimo a prosim oprav me, jestli se pletu. Kampane
se prece plati zpetne. Tedy az po jejich ukonceni. Sam asi take nejlip
vis,  jak  je  to s placenim od reklamek, ze. Takze s cim bych asi tak
utikal? Argumenty tohoto razu tedy nejak nechapu.
Martin
> hezky den, 
 
> Patrick Zandl
> ===========================
> MMD MAFRA a.s. - http://www.idnes.cz
> Mobil Media a.s. http://www.mobil.cz
> patrick.zandl@idnes.cz <mailto:patrick.zandl@mobilmedia.cz> 
> tel. +420-2-22064500


> -----Original Message-----
> From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz]
> Sent: Tuesday, June 25, 2002 11:25 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery


> To  jsi  nam ale Patriku rekl obloukem to, o cem se tady jen uvazuje s
> otaznikem.  Jde  o  to  delani  si  znamosti. Vis, my hlupaci si totiz
> mysleli,  ze  doba  nejak pokrocila, a ze reklamni agentury jsou tu od
> toho  aby  svym  klientum nabidly to nejlepsi co na (nasem) netu vubec
> je.  Nechci  si  tu  ohrivat  polivcicku,  ostatne kazdy si to muze na
> ruznych  Auditech,  Navrcholech  i  jinde  overit  sam, ale nas server
> myslim   nyni   uz   nejaky   cas  uspesne konkuruje zminovanemu Zive.
> Svet hardware je za nami uz davno i s Lupou. O Svetu namodro nemluvim,
> protoze  ten  je  jaksi  nekde mezi iDnes a Zive. Co se tyce serveru o
> vypocetni  technice,  dovolim  si  tvrdit, ze rozhodne patrime mezi ty
> nejctenejsi.  Navic  mame  neco, co nema nikdo dokonce na celem svete.
> Unikatni  databazi firmwaru pro vsechny vypalovacky co kdy byly, vcetne
> technickych  popisu.  Co  se tyce recenzi opticky zarizeni pro zapis i
> cteni (a jiz nejen jich) nasel bych mozna jeste na svete dva, ktere je
> maji v takovem poctu, tak rychle a hlavne v takovem rozsahu.

> My  si proste  myslime,  ze  kazdy ma delat to co umi nejlepe. My umime
> psat  o VT (a ze se to asi da cist a lidi to zajima, o tom svedci nase
> navstevnost), reklamni agentury by mely umet prodavat.

> Ptam  se  tedy  jiz ponekolikate. Proc tomu tak neni? Je muj pohled na
> vec opravdu tak daleko od reality? Proc?

> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz


>> Víte, ono je to tak, že dělat jen úspěšnou věc nestačí. Ono je třeba ji také úspěšně zobchodovat. Viz například Altair zde a jeho asp server - přiznává, že to prodávat neumí a tak to ani neprodává
>> a podle mne si tím šetří nervy. Až vydám knihu o ASP, dám si tam reklamu, protoze ja vim, ze to ma smysl. Presvedcovat o tom medialky je uz tezsi. 
 
>> Bezny pristup k reklame je o tom, ze mate vlastni "obchodnni oddeleni" - v nejhorsim pripade tedy takovy, ze sam obvolavate firmy v oboru, delate si znamosti, tem vysvetlujete, jak jste dobri, jak
>> jste uzasni a jak se u vas vyplati inzerovat. Pokud moc nelzete, nebo alespon v mezich marketingove normy, ziskate si par klientu, kteri vam budou docela verni a vcelku vas uzivi. Ale bez osobniho
>> pristupu to nepujde. Nezapominejte, ze serveru o technice je na internetu hromada, mnoho je zavedenejsich nez ten vas, takze proc by se medialky a zakaznici hrnuly zkouset nejaky novy server, kdyz
>> je to vzdy riziko... 
 
>> Cili postup: osobne presvedcovat, lobbovat, vysvetlovat, agitovat. Jestli si myslite, ze to Zandlove a Lukacovicove a Hlavenkove v roce 96/97 delali nejak jinak, tak jste na omylu. A ten duvod,
>> proc se nase servery dnes prodavaji podstatne lepe, nez vase, jsou predevsim v tom, ze nas firmy znaji uz od roku 96. Neni v tom zadna magie, jen tvrda prace, selsky rozum a hromada
>> proinvestovaneho casu a nezridka i penez. Jak se rika, pomoz si a nebe ti pomuze.
 
>> Patrick Zandl

>>         -----Původní zpráva----- 
>>         Od: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] 
>>         Odesláno: út 25.6. 2002 16:44 
>>         Komu: Symersky, Tomas 
>>         Kopie: 
>>         Předmět: Re: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
        
        

>>         Ja  bych  rozhodne nechtel narikat, a ani jsme duto diskusi nerozjeli.
>>         My  si  hledame  cesty i mimo ty vase reklamni agentury. Protoze (a uz
>>         jsme to tu nekolikrat psali):
>>         -  kazdy pulrok reklamky obvolavame, vysvetlujeme a posilame nas Media
>>         list (co mame delat vic?)
>>         -  jsme  ve vsech auditech, podle kterych reklamky planuji a sam vite,
>>         ze to neni rozhodne levne
>>         -  permanentne  se  nam  zvysuje  navsteva  a  mate i strukturu naseho
>>         ctenarstva  (zatim  tusim jen z nms, ale na nove se prave pracuje a je
>>         spustena Sofresem).
        
>>         A  od  mindshare,  mediacom,  omd, carat a dalsi velkych hracu na trhu
>>         jsme  nevideli jedinou zakazku. Podotykam, ze si na sebe vydelame sami
>>         a nasi zakaznici se k nam radi vraceji, a to i bez techto reklamek.
        
>>         Tak  kde  je  tedy  chyba? A rozhodne nad situaci neplacu, chci se jen
>>         dopatrat  priciny,  proc  je tu takova ignorace, resp. preferovani jen
>>         nekterych.
        
>>         Martin Barton
>>         CD-R server s.r.o.
>>         http://www.cdr.cz
>>         http://www.freemusic.cz
        
        
>>         > jak si myslite, ze se planuje? medialni agentura neplanuje podle toho, s kym
>>         > je vetsi kamarad, ale podle afinit, ceny za zasah a tim efektivity........je
>>         > nam jedno, jestli je to velkej portal nebo malej server s navstevnosti 100
>>         > uIP denne .... pokud vychazi nejlepe ten maly a mame o nem tato data, tak uz
>>         > od nas urcite objednavku videl
        
>>         > prijde mi tato diskuze jen jako narikani serveru, kteri plakaji nad tim, ze
>>         > si jik mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velci hraci na trhu
>>         > nevsimaji........neni treba chyba u vas? kolik z vas nas kontaktovalo,
>>         > zkusili jsme se nad necim takovym pobavit?
        
>>         > vemte si, ze i pomerne maly server mezi portaly (neboli oproti ostatnim
>>         > velkym) redbox ci quick maji reklamu, jeden diky mii a druhy e snazi! chce
>>         > to pracovat, a ne jen sedet a plakat do diskuze!
        
>>         > mozna to vidim priliz tvrde, ale vazne mi to prijde, ze timto narikanim ty
>>         > medialky asi nepresvedcite!
        
>>         > -----Original Message-----
>>         > From: Kostrhoun Tomas [mailto:Tomas.Kostrhoun@idnes.cz]
>>         > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:55 PM
>>         > To: reklama@nawebu.cz
>>         > Subject: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
        
        
>>         > Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální
>>         > agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte
>>         > několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru desitek ruznych
>>         > serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru,
>>         > které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu.
        
>>         > Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální
>>         > planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a
>>         > pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet pracovat jak s daty
>>         > iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo
>>         > konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na
>>         > zaklade afinit, zásahů, cen apod.
        
>>         > Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova
>>         > reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven.
        
>>         > Tomas Kostrhoun
>>         > iDNES
        
>>         > -----Original Message-----
>>         > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
>>         > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM
>>         > To: reklama@nawebu.cz
>>         > Subject: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
        
>>         > Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh
>>         > internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto
>>         > (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade:
>>         > - osobnich znamosti
>>         > - uplatku
>>         > - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku)
>>         > - spatnych znalosti internetu
        
>>         > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske
>>         > metody velmi obtizny.
        
>>         > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste
>>         > (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma
>>         > vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum.
        
>>         > Jiri Pallas
        
        
>>         > -----Original Message-----
>>         > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz]
>>         > Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM
>>         > To: 'reklama@nawebu.cz'
>>         > Subject: RE: medialky vs &quot;nezavedene&quot; servery
        
        
>>         > Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal:
>>         >> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi,  ktere
>>         >> nam  zaruci  jisty  prumerny  mesicni prijem,
>>         >> dostanete  ode  mne  DVD vypalovacku
        
>>         > Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni
>>         > zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka.
        
>>         >> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi
>>         >> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si
>>         >> mysleli, ze reklamni agentury a  zastupitelstvi
>>         >> delaji  totez.
        
>>         > Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak
>>         > proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi
>>         > umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud
>>         > neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu.
        
>>         > IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne
>>         > prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku
>>         > obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial
>>         > vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem
>>         > vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a
>>         > ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema?
        
>>         > Zdravi,
        
>>         > Marek Prokop
>>         > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
        
        
        
        
>>         > --------------------------------------------------------------------------
>>         > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
        
        
>>         > --------------------------------------------------------------------------
>>         > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
        
        
>>         > --------------------------------------------------------------------------
>>         > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
        
>>         > --------------------------------------------------------------------------
>>         > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
        
        
>>         --------------------------------------------------------------------------
>>         Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST