> Martine, tvuj pohled je bohuzel daleko od reality. Internet neni papir. Na zalozeni a provozovani internetoveho serveru o CDR potrebujes jeden pocitac a jeden hosting, to je vse. K vydavani > casopisu o CDR potrebujes desitky milionu Kc. A jak ma medialka poznat, ze CD-R Server s.r.o. je dost duveryhodna firma? Z toho, ze dela dobry server? Z toho, ze je na nem databaze neceho, co > vetsina marketingovych pracovniku nepovazuje za nijak podstatne? Sam asi vis nejlip, ze provoz a porizeni si takoveho serveru, ktery utahne takovou navstevu neni o par korunach ale o stotisicich, to jen aby bylo jasno. Ano, neni to milionova investice, to priznavam. > Duveryhodnost media vyplyva nejenom z jeho navstevnosti a kvality publikovanych informace, ale take z toho, jak je schopno se prosadit. Cili jak samo sebe umi nabidnout a prodat ctenarum a take > firmam a inzerentum. Ano, tak tady asi rezervy mame. A prave proto jsme ocekavali, ze nam takovy servis poskytne medialni zastoupeni, coz se nestalo. > Ty tomu rikas znamosti, kamaradickove. Oni to nejsou kamaradickove, to jsou obchodni partneri, kterym ja nabizim neco, co je kvalitni a cemu oni veri. Proc by ted najednou zacali inzerovat na CDR? > Kvuli vysledku, ktery bude mozna o 10% lepsi budou riskovat kvalitni odvedeni kampane? Vzdyt Bartone z CD-R ani neznaji, co kdyz je to nejaky podvodnik, zitra zabali penize a pozitri je na Floride > a kampan zadna? Rikam to zamerne ad-absurdum, ale tak nejak to je. TY musis presvedcit, ze neco mas a stoji za to si to koupit, rozhodne nemuzes cekat, ze to nekoho bude zajimat samo o sobě. To bys > musel mit diametralne kvalitnejsi produkt, nez je konkurence - a to preci jen nemas, at se na to divas jak chces. Tak tady jsem uplne mimo a prosim oprav me, jestli se pletu. Kampane se prece plati zpetne. Tedy az po jejich ukonceni. Sam asi take nejlip vis, jak je to s placenim od reklamek, ze. Takze s cim bych asi tak utikal? Argumenty tohoto razu tedy nejak nechapu. Martin > hezky den, > Patrick Zandl > =========================== > MMD MAFRA a.s. - http://www.idnes.cz > Mobil Media a.s. http://www.mobil.cz > patrick.zandl@idnes.cz <mailto:patrick.zandl@mobilmedia.cz> > tel. +420-2-22064500 > -----Original Message----- > From: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] > Sent: Tuesday, June 25, 2002 11:25 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: medialky vs "nezavedene" servery > To jsi nam ale Patriku rekl obloukem to, o cem se tady jen uvazuje s > otaznikem. Jde o to delani si znamosti. Vis, my hlupaci si totiz > mysleli, ze doba nejak pokrocila, a ze reklamni agentury jsou tu od > toho aby svym klientum nabidly to nejlepsi co na (nasem) netu vubec > je. Nechci si tu ohrivat polivcicku, ostatne kazdy si to muze na > ruznych Auditech, Navrcholech i jinde overit sam, ale nas server > myslim nyni uz nejaky cas uspesne konkuruje zminovanemu Zive. > Svet hardware je za nami uz davno i s Lupou. O Svetu namodro nemluvim, > protoze ten je jaksi nekde mezi iDnes a Zive. Co se tyce serveru o > vypocetni technice, dovolim si tvrdit, ze rozhodne patrime mezi ty > nejctenejsi. Navic mame neco, co nema nikdo dokonce na celem svete. > Unikatni databazi firmwaru pro vsechny vypalovacky co kdy byly, vcetne > technickych popisu. Co se tyce recenzi opticky zarizeni pro zapis i > cteni (a jiz nejen jich) nasel bych mozna jeste na svete dva, ktere je > maji v takovem poctu, tak rychle a hlavne v takovem rozsahu. > My si proste myslime, ze kazdy ma delat to co umi nejlepe. My umime > psat o VT (a ze se to asi da cist a lidi to zajima, o tom svedci nase > navstevnost), reklamni agentury by mely umet prodavat. > Ptam se tedy jiz ponekolikate. Proc tomu tak neni? Je muj pohled na > vec opravdu tak daleko od reality? Proc? > Martin Barton > CD-R server s.r.o. > http://www.cdr.cz > http://www.freemusic.cz >> Víte, ono je to tak, že dělat jen úspěšnou věc nestačí. Ono je třeba ji také úspěšně zobchodovat. Viz například Altair zde a jeho asp server - přiznává, že to prodávat neumí a tak to ani neprodává >> a podle mne si tím šetří nervy. Až vydám knihu o ASP, dám si tam reklamu, protoze ja vim, ze to ma smysl. Presvedcovat o tom medialky je uz tezsi. >> Bezny pristup k reklame je o tom, ze mate vlastni "obchodnni oddeleni" - v nejhorsim pripade tedy takovy, ze sam obvolavate firmy v oboru, delate si znamosti, tem vysvetlujete, jak jste dobri, jak >> jste uzasni a jak se u vas vyplati inzerovat. Pokud moc nelzete, nebo alespon v mezich marketingove normy, ziskate si par klientu, kteri vam budou docela verni a vcelku vas uzivi. Ale bez osobniho >> pristupu to nepujde. Nezapominejte, ze serveru o technice je na internetu hromada, mnoho je zavedenejsich nez ten vas, takze proc by se medialky a zakaznici hrnuly zkouset nejaky novy server, kdyz >> je to vzdy riziko... >> Cili postup: osobne presvedcovat, lobbovat, vysvetlovat, agitovat. Jestli si myslite, ze to Zandlove a Lukacovicove a Hlavenkove v roce 96/97 delali nejak jinak, tak jste na omylu. A ten duvod, >> proc se nase servery dnes prodavaji podstatne lepe, nez vase, jsou predevsim v tom, ze nas firmy znaji uz od roku 96. Neni v tom zadna magie, jen tvrda prace, selsky rozum a hromada >> proinvestovaneho casu a nezridka i penez. Jak se rika, pomoz si a nebe ti pomuze. >> Patrick Zandl >> -----Původní zpráva----- >> Od: Martin Bartoň [mailto:martin@cdr.cz] >> Odesláno: út 25.6. 2002 16:44 >> Komu: Symersky, Tomas >> Kopie: >> Předmět: Re: medialky vs "nezavedene" servery >> Ja bych rozhodne nechtel narikat, a ani jsme duto diskusi nerozjeli. >> My si hledame cesty i mimo ty vase reklamni agentury. Protoze (a uz >> jsme to tu nekolikrat psali): >> - kazdy pulrok reklamky obvolavame, vysvetlujeme a posilame nas Media >> list (co mame delat vic?) >> - jsme ve vsech auditech, podle kterych reklamky planuji a sam vite, >> ze to neni rozhodne levne >> - permanentne se nam zvysuje navsteva a mate i strukturu naseho >> ctenarstva (zatim tusim jen z nms, ale na nove se prave pracuje a je >> spustena Sofresem). >> A od mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velkych hracu na trhu >> jsme nevideli jedinou zakazku. Podotykam, ze si na sebe vydelame sami >> a nasi zakaznici se k nam radi vraceji, a to i bez techto reklamek. >> Tak kde je tedy chyba? A rozhodne nad situaci neplacu, chci se jen >> dopatrat priciny, proc je tu takova ignorace, resp. preferovani jen >> nekterych. >> Martin Barton >> CD-R server s.r.o. >> http://www.cdr.cz >> http://www.freemusic.cz >> > jak si myslite, ze se planuje? medialni agentura neplanuje podle toho, s kym >> > je vetsi kamarad, ale podle afinit, ceny za zasah a tim efektivity........je >> > nam jedno, jestli je to velkej portal nebo malej server s navstevnosti 100 >> > uIP denne .... pokud vychazi nejlepe ten maly a mame o nem tato data, tak uz >> > od nas urcite objednavku videl >> > prijde mi tato diskuze jen jako narikani serveru, kteri plakaji nad tim, ze >> > si jik mindshare, mediacom, omd, carat a dalsi velci hraci na trhu >> > nevsimaji........neni treba chyba u vas? kolik z vas nas kontaktovalo, >> > zkusili jsme se nad necim takovym pobavit? >> > vemte si, ze i pomerne maly server mezi portaly (neboli oproti ostatnim >> > velkym) redbox ci quick maji reklamu, jeden diky mii a druhy e snazi! chce >> > to pracovat, a ne jen sedet a plakat do diskuze! >> > mozna to vidim priliz tvrde, ale vazne mi to prijde, ze timto narikanim ty >> > medialky asi nepresvedcite! >> > -----Original Message----- >> > From: Kostrhoun Tomas [mailto:Tomas.Kostrhoun@idnes.cz] >> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:55 PM >> > To: reklama@nawebu.cz >> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery >> > Zaujala me myslenka "spatne znalosti internetu". Netvrdim, ze mediální >> > agentury neznaji internet, ale zkuste si predstavit jak se prohrabáváte >> > několika stovkami grafu a tabulek o strukture ctenaru desitek ruznych >> > serveru. Samozrejme je jednodussi mit "svých" třeba 20 oblibenych serveru, >> > které podrobne znam a podle CS kampane mezi ne ruzne rozděluji reklamu. >> > Tady by urcite sehraly a sehraji roli speciální softwary pro mediální >> > planovani. V soucasnosti pokud vim funguje MEDIA/OPENER (STEM/MARK) a >> > pripravuje se pod TNSI iAnal a iPlan, který bude umet pracovat jak s daty >> > iMonitoru, tak i prekvapive konkurecniho Net Projektu. Diky tomu by se mohlo >> > konecne zacit opravdu planovat a vybirat ze siroke skupiny serveru na >> > zaklade afinit, zásahů, cen apod. >> > Rozhodne to není nic proti mediálním agenturam, ale diky tomu se internetova >> > reklama a jeji planovani posune na mnohem vyssi a profesionalnejsi uroven. >> > Tomas Kostrhoun >> > iDNES >> > -----Original Message----- >> > From: Jiri Pallas [mailto:jiri@pallas.cz] >> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 2:02 PM >> > To: reklama@nawebu.cz >> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery >> > Myslim, ze jste (pane Prokop) nepochopil, ze se diskuse tyka toho, ze trh >> > internetiove reklamy v CR se neridi trznimi podminkami. Reklama je casto >> > (netvrdim, ze vzdy) umistovana na zaklade: >> > - osobnich znamosti >> > - uplatku >> > - premrstenych provizi (tedy opet jakehosi uplatku) >> > - spatnych znalosti internetu >> > V takovemto prostredi je prodej pro toho kdo nechce pouzivat mafianske >> > metody velmi obtizny. >> > Dalsi omyl je v tom, ze podnik musi umet prodavat. Pokud existuji grosiste >> > (agentury), ktere maji zastupovat zajem klientu, tak by stacilo aby firma >> > vytvorila kvalitni produkt a prenechala prodej specialistum. >> > Jiri Pallas >> > -----Original Message----- >> > From: Marek Prokop [mailto:mprokop@prokopsw.cz] >> > Sent: Tuesday, June 25, 2002 12:58 PM >> > To: 'reklama@nawebu.cz' >> > Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery >> > Martin Bartoň [SMTP:martin@cdr.cz] napsal: >> >> Kdyz mi sezenete medialni zastupitelstvi, ktere >> >> nam zaruci jisty prumerny mesicni prijem, >> >> dostanete ode mne DVD vypalovacku >> > Nevim, nevim, ale rekl bych, ze jisty mesicni prijem (pokud neni >> > zanedbatelne vyse) ma o hodne vetsi cenu nez vypalovacka. >> >> My totiz umime delat ten obsah, ktery lidi >> >> ctou a navstevuji nas. A blahove jsme si >> >> mysleli, ze reklamni agentury a zastupitelstvi >> >> delaji totez. >> > Obavam se, ze tak to nefunguje v zadnem oboru podnikani, tak >> > proc by melo prave u internetovych serveru. Kazdy podnik musi >> > umet dve veci -- vyrobit (poskytnout sluzbu) a prodat. Pokud >> > neumi oboji, nebo pokud i jen jedno z toho umi spatne, ma smulu. >> > IMHO je internet vynikajici nastroj umoznujici efektivne >> > prodavat i malym firmam, pro ktere je to jinak bez prostredniku >> > obtizne. Ze by zrovna internetove firmy neumely tento potencial >> > vyuzit? Nebo je to spis tim, ze mnoho internetovych firem >> > vzniklo spise jako hobby projekt, bez ohledu na trh a poptavku a >> > ve skutecnosti "vyrabeji" neco, co realnou hodnotu na trhu nema? >> > Zdravi, >> > Marek Prokop >> > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * >> > -------------------------------------------------------------------------- >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------------------------------------------------------------- >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------------------------------------------------------------- >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> > -------------------------------------------------------------------------- >> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >> -------------------------------------------------------------------------- >> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST