Pan Prokop by si mel trochu ujasnit rozdil mezi vecnou diskusi a blabolem. Pokud by pochopil jak funguje obchodni model Seznamky (nebo se zeptal sveho bystrejsiho kolegy, pana Kopty, ktery to chape a snazi se ze me vytahnout podrobnosti) a pokud by cetl me prispevky, tak by videl, ze se do zadneho prodeje reklamy nikde nehrneme. Pokud se u nas objevi nejaka reklama, je to vzdy vysledek toho, ze si ji nekdo u nas vyslovne preje. Dodavame uzivatelum to co chteji, oni u nas travi temer 300.000 hodin mesicne a jsou ochotni si za to zaplatit, presne jak to ironicky a teoreticky deklarujete. To vsak neznamena, ze se nesmim vyjadrovat ke stavu reklamy na ceskem internetu, kterou znam docela slusne, minimalne jako spolumajitel navstevovanych serveru. Take mam zkusenosti z Tele2, kde reklamu nakupujeme ve velkem objemu. Osobne jsem mel tu cest rozcupovat nekolik nemravnych navrhu na umisteni reklamy na jiste "seriozni" servery, ktere pri nahlednuti do auditu nebyly za dobu kampane ani schopny vyprodukovat pocet impresi, ktere nam nase agentura chtela prodat. Mimo si dovolim tvrdit, ze jsem do lonskeho reklamniho objemu ceskeho internetu pomohl dodat 8 milionu Kc od zahranicniho investora. Ten je chtel puvodne dat do novinove reklamy (ty penize sly na hodne velkych serveru a vim kdo a jak se snazil uplacet aby cast reklamy byla na jeho strankach) a tak jsem se dozvedel o dalsich sikulech z oboru. Takze vas pane Prokope opakovane zadam abyste se pokusil venovat vecne diskusi a neotiral se o me schopnosti o kterych toho asi moc nevite. Co se tyce pana Bartone, ktereho ani neznam: Zkuste pochopit, ze je to patrne slusny clovek, ktery nema chut se podilet na polomafianskych metodach panujicich v oblasti prodeje internetove reklamy. Jeste poznamku. Pan Matyas se zminoval o nejmenovanem serveru (Seznamu) kde zavedl praxi nedavat vetsi provize nez je nutne. Tato praxe je tam dodnes a tim mi take Ivo Lukacovic vysvetlil, proc byl v navrhu jiste celoplosne kampane planovan stejny financni objem jako pro jisty maly, ale "uznavany" server. Ten server totiz jak je temer verejne znamo dava provizi i 60 procent. Jiri Pallas ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, June 25, 2002 3:50 PM Subject: RE: medialky vs "nezavedene" servery > Vladimir Zelezny BFU [SMTP:netmag@seznam.cz] napsal: > > Ale oni umi prodat. Maji ctenare (teda aspon to tvrdi). > > V zadnem pripade nechci snizovat shopnosti panu Brtone, Pallase > a dalsich, kteri vybudovali servery s vysokou navstvnosti. Vim, > ze je to tezke. Ale IMHO to svedci spise o kvalite obsahu a > provedeni (tedy o umeni "vyrobit"), nez o umeni prodat. Kdyby > totiz umeli svuj obsah prodat (resp. kdyby byl za stavajicich > podminek prodejny), prodavali by ho primo ctenarum a nejaka > reklama by jim byla ukradena. > > > 500 za 1000 impresi skoro nikdo neda, ... > > Nepatri snad spravne nastaveni ceny do umeni prodat? Nemohu se > zbavit dojmu, ze hovorite jinymi slovy o tomtez, jako ja :-) > > Zdravi, > > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.351 / Virová báze: 197 - datum vydání: 19.4.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:02 CEST