No, mozna se pleteme, ale ono je to ve vysledku vlastne jedno, ze? Jaksi nebyla rec o rozdilu mezi medialkou a medialnim zastoupenim (muzeme z vlastni zkusenosti hovorit o obojem). Jadro pudla prece neni v pojmenovani, ale o tom, jak si reklamu po Internetu rozhazuji. Podle meho casto velmi nesmyslne. Mozna byste nas mohl vyvest z omylu, ktery zde nadnesl v predchozi diskusi kolega z GSM4U a pan Vanhara. Nebo ze by to snad byla pravda? Martin Barton CD-R server s.r.o. http://www.cdr.cz http://www.freemusic.cz > Panove > zrejme si pletete medialky (Mediacom, Starcom, Mindshare...) a medialni > zastupitelstvi (ARBOmedia, M.I.A., Hi-media..) > Martin Klofanda > mDigital > Mindshare Czech Republic > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:01 CEST