Ano, take myslim na to jak dalece bude dosahovat ruka naseho zakona na
spamera z napr. neco@spam.tv, ktery ale bude propagovat ceskou firmu. Aby to
neskoncilo jako nepovolene vylepy v ulicich mest, kdy mesta stihaji (teda
rady by :-) nedostizitelne lepice, ale firma na plakate tvrdi ze si tu
reklamu oni nezadali, tak proc by za ni meli nest zodpovednost ...
Co se tyce dat a souhlasu verim ze neni problem nic dohledat, jen nevim
kdo to bude platit. Napr. vsechny tabakove firmy v Cesku vedomy si bliziciho
se zakazu reklamy maji dnes statisice az miliony souhlasu se zasilanim
reklamy ve vytecne spravovanych databazich (maji na to penize), nektere i s
predem danym povolenim kuraka predavat tyto adresy tretim stranam!
Jarek Jesenský
www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
----- Original Message -----
From: "eOstrava.info" <info@eostrava.info>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, May 31, 2002 5:36 PM
Subject: Re: ANTISPAM ZÁKON
> Zajíma by mne totiz, kdo za to bude stíhán, ten, kdo nevzádanou reklamu
> odesílá (reklamka, direct-mailová agentura) nebo zadavatel (ten, jehoz
> výrobek, sluzbu je propagován/a). Také bude zajímavé, jak budou úrady
pátrat
> po zdrojích dat z databáze e-mailu, pokud se do nich dostanou e-maily z
> ruzných dotazníkových akcí a soutezí, kde dávají vlastníci souhlas k
vyuzití
> mailu a pak se po roce dvou diví, co jim to chodí za nabídky z oboru,
které
> je vubec nezajímají...
>
> Michal Kubícek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:25 CEST