Ano, take myslim na to jak dalece bude dosahovat ruka naseho zakona na spamera z napr. neco@spam.tv, ktery ale bude propagovat ceskou firmu. Aby to neskoncilo jako nepovolene vylepy v ulicich mest, kdy mesta stihaji (teda rady by :-) nedostizitelne lepice, ale firma na plakate tvrdi ze si tu reklamu oni nezadali, tak proc by za ni meli nest zodpovednost ... Co se tyce dat a souhlasu verim ze neni problem nic dohledat, jen nevim kdo to bude platit. Napr. vsechny tabakove firmy v Cesku vedomy si bliziciho se zakazu reklamy maji dnes statisice az miliony souhlasu se zasilanim reklamy ve vytecne spravovanych databazich (maji na to penize), nektere i s predem danym povolenim kuraka predavat tyto adresy tretim stranam! Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "eOstrava.info" <info@eostrava.info> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, May 31, 2002 5:36 PM Subject: Re: ANTISPAM ZÁKON > Zajíma by mne totiz, kdo za to bude stíhán, ten, kdo nevzádanou reklamu > odesílá (reklamka, direct-mailová agentura) nebo zadavatel (ten, jehoz > výrobek, sluzbu je propagován/a). Také bude zajímavé, jak budou úrady pátrat > po zdrojích dat z databáze e-mailu, pokud se do nich dostanou e-maily z > ruzných dotazníkových akcí a soutezí, kde dávají vlastníci souhlas k vyuzití > mailu a pak se po roce dvou diví, co jim to chodí za nabídky z oboru, které > je vubec nezajímají... > > Michal Kubícek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:25 CEST