Pokud vam vas zakaznik ten email preposlal, asi veri vic vam, nez vasi konkurenci. A to je take IMHO to jedine, co s tim muzete delat -- dlouhodobe a systematicky ziskavat duveru zakazniku. Pak se takovym pokusum konkurence budete jen smat :-) Zdravi, Marek Prokop > -----Original Message----- > From: Pan Rozcarovany [SMTP:rozcarovany@email.cz] > Sent: Wednesday, May 29, 2002 3:57 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Jak na lhare > > Dobry den vsem, > > nejakym zpusobem participuji na jednom ceskem serveru. Nyni mi > jeden z nasich inzerentu zaslal email, v kterem nas > konkurencni web ukazuje jak je nejlepsi atd. Vse by bylo OK, > kdyby v tom dokumentu nebylo prime srovnani webu pusobicich v > teto oblasti podano s jasne lzivymi informacemi. > > Zkuste mi doporucit, jak bych mel proti takovemuto chovani > postupovat. > > S diky > > Pan Rozcarovany
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST