Re: Dada Patrasova a spolecnost Mr.Linx

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 24. 05. 2002, 14:59 CEST


Většina podnikatelů na Internetu provozuje více webů, někteří i mnoho
desítek. To, že se naspoří bannery na všech a vrhnou se do kampaně na
jednom, je více než obvyklé - je to jedna z předností využití těchto
systémů. Vy sami provozujete servery CD-R a Freemusic, jestli se nepletu.
Skutečně jste vy sami například NIKDY nepoužili bannery naspořené na CD-R na
propagaci freemusic či naopak?


----- Original Message -----
From: "Martin Bartoň" <martin@cdr.cz>
To: "Libor Novacek" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, May 24, 2002 2:21 PM
Subject: Re: Dada Patrasova a spolecnost Mr.Linx


> Tak   k   tomu   mam   co   rici.   Sice   to  neni  o  pornu,  ale  o
> newlinx.adrenaline.cz. Problem se ale jevi podobny.
>
> Pred  casem  jsme  si  na  nasich  strankach vsimli, ze se nam na nich
> zobrazuji  velmi  silne komercni bannery. Proste obrazek zbozi a akcni
> ceny.  Byly to hned snad tri ruzne bannery s odkazem na stejnou firmu.
> OK, rekli jsme si, tak maji nasporeno a v tuhle chvili se jim to u nas
> dari umistovat. Ovsem po nekolika dnech, kdyz treba 10× reloadnu vidim
> stale  ten samy banner (na zacatku hodiny opravdu temer kazdy, pozdeji
> se  to  zmensuje).  To uz nam bylo divne. My mame skoro 1,5 milionu PW
> mesicne, to uz tedy musi byt WEB, ktery to k nam posila! Ale ouha! Ten
> WEB (cilovy) ma radove stovku session denne.
>
> Jak  se  ukazalo,  tento  server byl v systemu jeste s dalsima dvema a
> imprese tedy nasbiraly oni.
>
> Otazka do diskuse je tato:
>
> Je   pripustne,  aby  Newlinx  ve  vymennem  systemu  toto  povoloval
> (povolil)? Nemaji bannery podlehat fyzicke kontrole?
>
> Jestlize ano, pak pak bych si mohl k CD-R serveru otevrit maly internetovy
> obchod  a  miliony impresi z CD-R serveru pouzit na zahlceni vymenneho
> systemu  jeho  propagaci.  Vse  by  bylo pod jednim uctem, takze podle
> pozadavku systemu.
>
> Me  to  prijde  minimalne  neeticke  a  nesportovni.  Mame  teto firme
> vyuctovat  reklamni  imprese podle naseho ceniku? A vyuctovat Cpressu,
> ze to neuhlidali, nebo te firme co se u nas pekne zadarmo propagovala?
>
> Doplnim, ze podle platneho ceniku by se jednalo o fakturu skoro za pul
> milonu (bez DPH).
>
> Přeji hezky den.
>
> Martin Barton
> CD-R server s.r.o.
> http://www.cdr.cz
> http://www.freemusic.cz
>
> Používám e-mail klienta The Bat! http://www.thebat.ipex.cz
>
> > Zdravim vsechny,
>
> > bezne Blesk opravdu nectu, ale dneska jsem byl upozornen
> > na clanek http://www.blesk.cz/clanek10441.htm
> > ktery se venuje kauze pornografickeho obsahu na strance Dady Patrasove,
> > ktera je urcena detem. Podle Blesku se tam tocil sexualni banner Mr.
Linxe,
> > za coz jej hodla zalovat firma, ktera se o ty stranky stara.
>
> > cituji:
> > Dotčená firma se však brání [Sherwood media,pozn. LN]. "Není to náš
problém.
> > Vše jsme s paní Patrasovou už konzultovali a budeme společně postupovat
> > proti společnosti Mr. Linx, která nám smluvně garantuje, že na její
stránky
> > nebude zobrazovat inzerci s erotickým obsahem, což nedodrželi," řekl
Blesku
> > Petr Peřina ze společnosti Scherwood media.
>
> > Blesk mate v nazvu te firmy, ktera se Dade o stranky stara, protoze
existuje
> > jen Sherwood media. A tahle firma ma zase nejasno v provozovateli Linxe,
protoze
> > proc a jak zalovat "spolecnost Mr. Linx", ta uz snad s provozem vymeniku
nema nic
> > spolecneho, ne?
>
> > Zase se stavi internet v mediich (i kdyz v takovem hnoji jako je Blesk)
do spatneho svetla,
> > skoro jako semeniste porna, ktere se podsouva nebohym detickam, ktere se
jdou podivat
> > na Dadinu zizalu.
>
> > Co si o tom myslite? Muze Dada se svym vlivem a znamostmi opravdu dojit
az k tomu,
> > ze zapoji do vseho pravniky a vymenik z toho bude mit problem?
Kontroluji vymeniky
> > dostatecne obsah banneru?
>
>
> > Libor Novacek
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST