Ale tak to přece není. Zní to, jako kdyby firma XY odvolala reklamní kampaně v televizi a vy jste se řečnicky tázal, zda to znamená konec televizní reklamy. Neznamená, stejně jako toto neznamená konec výměnovek. Výměnná reklama je produkt, který má někde význam a jinde nemá. U finančních webů, kde se prodává reklama velice dobře, skutečně spíše snižuje hodnotu reklamního prostoru. U webů, kde se dobře neprodává (na pár výjimek všechny ostatní), smysl má. Mimochodem když jsem si prošel Peníze.cz, tak na mnoha stránkách tam výměnovka je v té nejbrutálnější podobě, nějaké výměny přes billboard.cz atd. Takže tleskat můžete, ale není jaksi čemu. ----- Original Message ----- From: "Tomas Krause" <tom@navrcholu.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, May 17, 2002 10:32 AM Subject: konec vymenne reklamy? > Zdravim, > > zda se, ze v penize.cz se odhodlali k tomu, co jsem tu nedavno navrhoval > v diskuzi o vymenne reklame - zrusili ji. > http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=28636 > > IMHO celkem logicke rozhodnuti, bylo jen otazkou casu, kdy to nekdo > zkusi. Ja tedy tleskam. > > S pozdravem Tomas Krause > -- > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > --------------------------------------------------------[ reklama ]---- > GPRS> Vzdy pripojen umoznuje okamzity a neustaly pristup k internetu > prostrednictvím mobilního telefonu. > http://ad.4web.cz/r/2/www.gprsforum.cz > ----------------------------------------------------------------------- > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST