Dobrý den, technická realizace "schovávacích kódů" je skutečně již dávno vyřešená (viz například všechny skyscrapery v síti IMS - Premium), ale díky vynechání iframu to klade daleko větší nároky na stabilitu reklamního systému. Výpadek reklamního systému, který při jeho zátěžích nelze 100% vyloučit pak může znamenat i nefunkčnost stránek. Pravdou je, že tento krok byl u některých serverů pouze otázkou času. Velká roztříštěnost cílových skupin u výměnné reklamy stejně nemůže specializovanému serveru (narozdíl od serverů s širokou cílovou skupinou) přinést velký efekt. Devalvace image serveru je pak druhou stránkou mince. Zajímavá by mohla být analýza úspěšnosti bannerové inzerce. Disponuje někdo z účastníků již teď nějakými čísly, které se vážou k úspěšnosti reklamy po vynechání výměny? PS: Nová verze www.reflex.cz již od počátku funguje zcela bez výměny. S pozdravem Michal Vlček Head of Media Department M.I.A., a.s., Palác Karlín, Thámova 289 a 183, 186 00 Praha 8 tel.: +420 (2) 714 686 15, fax: +420 (2) 714 686 10, mobil: +420 (602) 633 583 michal.vlcek@mia.cz, http://www.mia.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST