RE: konec vymenne reklamy?

From: Vlček Michal (Michal.Vlcek@mia.cz)
Date: 17. 05. 2002, 11:41 CEST


Dobrý den,
technická realizace "schovávacích kódů" je skutečně již dávno vyřešená (viz například všechny skyscrapery v síti IMS - Premium), ale díky vynechání iframu to klade daleko větší nároky na stabilitu reklamního systému. Výpadek reklamního systému, který při jeho zátěžích nelze 100% vyloučit pak může znamenat i nefunkčnost stránek.
Pravdou je, že tento krok byl u některých serverů pouze otázkou času. Velká roztříštěnost cílových skupin u výměnné reklamy stejně nemůže specializovanému serveru (narozdíl od serverů s širokou cílovou skupinou) přinést velký efekt. Devalvace image serveru je pak druhou stránkou mince.
Zajímavá by mohla být analýza úspěšnosti bannerové inzerce. Disponuje někdo z účastníků již teď nějakými čísly, které se vážou k úspěšnosti reklamy po vynechání výměny?

PS: Nová verze www.reflex.cz již od počátku funguje zcela bez výměny.

S pozdravem
  
  Michal Vlček
  Head of Media Department

  M.I.A., a.s., Palác Karlín, Thámova 289 a 183, 186 00  Praha 8
  tel.: +420 (2) 714 686 15, fax: +420 (2) 714 686 10, mobil: +420 (602) 633 583
  michal.vlcek@mia.cz, http://www.mia.cz 

 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST