Tez zdravim, urcite to je krok spravnym smerem, ale po pravde receno nevim, v cem je novinka (neni to mysleno zle, prosim treba Alenu Urubkovou o dovysvetleni): a) Nebezi vymenik, jen komercni kampane a selfpromo (soucasny stav na Penize.cz) - stav bezny napr. na top pozicich Seznamu a iDNES uz mnoho mesicu. b) "Pokud ovšem není k dispozici placený banner, na stránce se místo něj objeví pouze neviditelná tečka" - Znamena to, ze se uplne vzdate selfproma? Myslim, ze mnoho serveru ma dynamicke zapinani a vypinani reklamnich pozic - kdyz jsou prodany, tak se zapnou, v hluchem obdobi se stahnou. Je tam jeste nejaka pridana hodnota? Petr Stuchlík, iDNES Fincentrum > -----Original Message----- > From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] > Sent: Friday, May 17, 2002 10:32 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: konec vymenne reklamy? > > > Zdravim, > > zda se, ze v penize.cz se odhodlali k tomu, co jsem tu > nedavno navrhoval > v diskuzi o vymenne reklame - zrusili ji. > http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=28636 > > IMHO celkem logicke rozhodnuti, bylo jen otazkou casu, kdy to nekdo > zkusi. Ja tedy tleskam. > > S pozdravem Tomas Krause > -- > [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > --------------------------------------------------------[ > reklama ]---- > GPRS> Vzdy pripojen umoznuje okamzity a neustaly pristup k internetu > prostrednictvím mobilního telefonu. > http://ad.4web.cz/r/2/www.gprsforum.cz > -------------------------------------------------------------- > --------- > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST