> > Jo, Telecom to ma na GameZone - muzou tam hrat vsichni pevnolinkari atp., > > ale pokud se nekdo pripojuje pres dial-up, musi pres IOL nebo Quicka. > > No tak vidíte - přece jen měl pan Pallas pravdu... Proč vymýšlite kolo - > kdyz to jde na GameZone, proc by to neslo jinde - myslím, že by si tvůrci > obsahu měli udělat profesní organizaci a pak šlápnout ISP na krk... > Ale není to moc dravá obchodní strategie, hodná maximálně někoho, kdo > zahlcuje ostatní direct mejlem? ;) IMHO v takove vyjednavaci pozici snad neni ani Mafra nebo Seznam. Ono to jde zrejme hlavne proto ze "GameZone (herní server sítě IOL ...) je nabízena ... společností ČESKÝ TELECOM, a.s. ..." (jak se pise v jejich helpu). Dial-upisty by ke zmene providera, myslim, motivoval obsah ve specialni forme, probrany a zformatovany, ke stazeni na 1-2 impulsy, prenaseny co nejefektivneji pro offline precteni, neco jako AvantGO nebo QWK packet u posty - do cca 1 MB by se po kompresi vesla zrejme textova data pro cele dnesni Zive, MFDnes, Svet Namodro, Psa, Root a Lupu (dosadte pochopitelne weby, ktere zajimaji Vas) - tohle by mohla byt ona kyzena pridana hodnota, clovek usetri za impulsy a ma informace z webu, ktere pravidelne cte, a jeste pri tom stihne vybrat postu. Download je relativne snadno meritelny na strane poskytovatele. Pripadne se (diky CallerID) da zprovoznit prilogovani prave z jednoho telefonniho cisla, (roaming za priplatek?). Zabalena data se daji zasifrovat a digitalne podepsat, ISP v ramci smlouvy o pripojeni vystavi certifikat do IE. To by, do urcite miry, resilo problem pujcovani hesel a upload na treti servery u BFU. Akorat na tom musi spolupracovat ten ISP - toho by ovsem sotva motivoval nejaky natlak ze strany poskytovatelu, ale mnohem spis pretazeni lidi od konkurence a provize z vybranych penez. Na chat se to asi pouzit neda :( Tomas Lebr
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:24 CEST