zhodnoceni kampane to je vec pro klienta, me by spise zajimala ucinnost samotneho formatu, zda se lisi od klasickych a jak moc. preci jen techto "prilepenych banneru", ktere putuji spolu s rolovatkem po strance moc neni a teto je navic pomerne vyrazny. Ano zajimalo by me CTR. a jeste ke zhodnoceni, taky by mozna nebylo nezajimave vedet jak moc tato reklama byla ucinna na Fincentru a jak na Seznamu. I kdyz je zde urcite jadro uzivatelu, kteri jsou klienty jak F. tak S., takze kde nakonec reklama prinese vice klientu ? Obavam se ze tato cisla nam asi nikdo nerekne :-) hezky den Petr Hanisch > -----Původní zpráva----- > Od: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz] > Odesláno: 3. května 2002 14:42 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: RE: penize.seznam.cz > > > V tomto pripade zde spojitost s Fincentrem neni - pro nej byl banner > vytvaren a distribuovan zvlast. > Co se tyce ucinnosti: mate na mysli CTR? Tento udaj jeste k dispozici > neni, ovsem pokud bude zajimavy, radi jej zverejnime :) Pokud ne tak > taky :) > Spise bych si ale pockal na zhodnoceni ucinnosti klientem - > soutez mela > prinest nove zakazniky, tak uvidime. > Jinak dekuji Lukasovi Cyprovi za upozorneni ze banner jeste bezi - je > chyba, ze jsme si nezkontrolovali jeho stazeni, v tomto pripade dost > neprijemna, nicmene nyni je jiz vse v poradku a banner tam > NENI (coz se > ovsem neda rict o tech cca 300 radcich zbytecneho JS kodu). > > S pozdravem > Martin Svárovský > > > > > Pokud vim tak tahle reklama bezela pred casem i na Fincentru, > > a protoze stranky Penize.seznam jsou vytvareny prave ve > > spolupraci s Fincetrem, tak je tu mozna nejaka spojitost, > > mozna taky ne. Nicmene tenhle typ banneru se mi jevi jako > > velmi zajimavy, neprekazi pri cteni obsahu stranky a navic je > > vyrazny a mozna bude i ucinny. Celkem by me zajimala > > ucinnost. Co se tyce tohoto typu banneru tak tusim ze > > Hi-media tento typ ma ve svem portfoliu uz delsi dobu a > > nazyva to activ pilot, i kdyz ma jine rozmery. > > Co se tyce neaktualnosti banneru to je vec jina, je sice > > smutne kdyz takto vyrazna reklama prichazi vnivec, nicmene i > > tak ma svou hodnotu jako brand adv., ale asi to neni ucel > > teto reklamy, ta ma spise za ukol privest lidi k soutezi, coz > > v tuto chvili neplni. > > > > Petr Hanisch > > www.aliaweb.cz > > > > > -------------------------------------------------------------- > ------------ > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:23 CEST