RE: penize.seznam.cz

From: Petr Hanisch (Petr.Hanisch@AliaWeb.cz)
Date: 03. 05. 2002, 14:55 CEST


zhodnoceni kampane to je vec pro klienta, me by spise zajimala ucinnost samotneho formatu, zda se lisi od klasickych a jak moc. 
preci jen techto "prilepenych banneru", ktere putuji spolu s rolovatkem po strance moc neni a teto je navic pomerne vyrazny. Ano zajimalo by me CTR.
a jeste ke zhodnoceni, taky by mozna nebylo nezajimave vedet jak moc tato reklama byla ucinna na Fincentru a jak na Seznamu. I kdyz je zde urcite jadro uzivatelu, kteri jsou klienty jak F. tak S., takze kde nakonec reklama prinese vice klientu ? Obavam se ze  tato cisla nam asi nikdo nerekne :-)
hezky den 

Petr Hanisch

> -----Původní zpráva-----
> Od: Martin Svarovsky [mailto:martin.svarovsky@ileo.cz]
> Odesláno: 3. května 2002 14:42
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: RE: penize.seznam.cz
> 
> 
> V tomto pripade zde spojitost s Fincentrem neni - pro nej byl banner
> vytvaren a distribuovan zvlast.
> Co se tyce ucinnosti: mate na mysli CTR? Tento udaj jeste k dispozici
> neni, ovsem pokud bude zajimavy, radi jej zverejnime :) Pokud ne tak
> taky :)
> Spise bych si ale pockal na zhodnoceni ucinnosti klientem - 
> soutez mela
> prinest nove zakazniky, tak uvidime.
> Jinak dekuji Lukasovi Cyprovi za upozorneni ze banner jeste bezi - je
> chyba, ze jsme si nezkontrolovali jeho stazeni, v tomto pripade dost
> neprijemna, nicmene nyni je jiz vse v poradku a banner tam 
> NENI (coz se
> ovsem neda rict o tech cca 300 radcich zbytecneho JS kodu).
> 
> S pozdravem
> Martin Svárovský 
> 
> > 
> > Pokud vim tak tahle reklama bezela pred casem i na Fincentru, 
> > a protoze stranky Penize.seznam jsou vytvareny prave ve 
> > spolupraci s Fincetrem, tak je tu mozna nejaka spojitost, 
> > mozna taky ne. Nicmene tenhle typ banneru se mi jevi jako 
> > velmi zajimavy, neprekazi pri cteni obsahu stranky a navic je 
> > vyrazny a mozna bude i ucinny. Celkem by me zajimala 
> > ucinnost. Co se tyce tohoto typu banneru tak tusim ze 
> > Hi-media tento typ ma ve svem portfoliu uz delsi dobu a 
> > nazyva to activ pilot, i kdyz ma jine rozmery. 
> > Co se tyce neaktualnosti banneru to je vec jina, je sice 
> > smutne kdyz takto vyrazna reklama prichazi vnivec, nicmene i 
> > tak ma svou hodnotu jako brand adv., ale asi to neni ucel 
> > teto reklamy, ta ma spise za ukol privest lidi k soutezi, coz 
> > v tuto chvili neplni.
> > 
> > Petr Hanisch
> > www.aliaweb.cz
> > 
> 
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:23 CEST