Pokud vim, tak interstitial (a jak uz je z nazvu videt, jde o format, ktery se ma primarne vkladat MEZI stranky webu, ne nutne hned pred prvni) vicemene standardizovany je. Delka se obvykle omezuje na 7-10 sekund (z toho vyplyva i velikost - aby se to stihlo stahnout a prehrat :-), omezuje se na 1 zhlednuti uzivatelem na den nebo na kampan. Provozovatele vetsinou pozaduji moznost nechat navstevniky reklamu preskocit. Naopak upozorneni na to, ze navstevnici ted uvidi interstitial misto toho, co chteli, jsem jeste nevidel :-). Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz > -----Original Message----- > From: Martin Bartọ [mailto:martin@cdr.cz] > Sent: Tuesday, April 16, 2002 10:22 PM > To: Miroslav Kucera > Subject: Re: novy styl reklamy na zive :) > > Nestalo by zde primo za odbornou uvahu, jak takovou reklamu > standardizovat? Jak muze byt maxmalne velika, jak dlouha? Je treba > ctenare upozornit, ze pred clankem je reklama? Atd.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:41 CEST