Martin Kopta [SMTP:martin.kopta@garcon.cz] napsal: > Vy jste si otevreli tu stranku, vyzadali si ji > na serveru, takova reklama je tedy opt-in. > Tak jakypak obtezovani, Marku. :-) Copak o to, ja s tim souhlasim, jenze to neznamena, ze takovy bude i v praxi uplatnovany vyklad zakona. Dovedu si predstavit jiny vyklad v tom smyslu, ze kdyz *nevim*, kde mne reklama ceka, nemuze byt opt-in. Reklama na obvyklych, vseobecne znamych mistech (bannery na strankach, reklamam v TV, atd.) by potom byla ok (vim ze tam je reklama a nemusim tam lezt), naproti tomu prekvapivy interstitial na zcela necekanem miste uz by ok byt nemusel. On je to vubec divny zakon. Mozna byl myslen dobre, hlavne proti spamu, ale vylezlo z toho cosi, co mou pravni jistotu rozhodne nezvysuje (jemne receno). Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:41 CEST