Re[2]: Reklama politických stran a vyžadovaná exkluzivita

From: Roman Fordinal (WebCom) (fordinal@slovanet.sk)
Date: 08. 03. 2002, 20:30 CET


Friday, March 08, 2002, 4:24:39 PM, you wrote:

>> je předvolební boj něco jiného? Je to o etice nebo o penězích?

--->> Priklanim se k nazorum kolegu a souhlasm, ze predvolebni 
MK> web je stejny jako kterykoli jiny komercni. Dale uz ale uvazuji jinak. 
MK> Jde Vam predevsim o to, abyste mohli tu reklamu uplatnit 
MK> na nejkych uzivatelich. Strana nebude chtit presvedcovat nekoho, 
MK> kdo uz je pro ni rozhodnuty --> zajem Strany je oslovit nerozhodnute.
MK> Uzivatel, pokud zjisti, ze je mu na "nezavislem" webu podstrkovana 
MK> reklama na jen jednu Stranu, odejde. Chovejte se tedy jako obchodnici, 
MK> kaslete na etiku, a exkluzivni reklamu odmitnete. :-)
na druhej strane by si navstevnik webu mal uvedomovat, ze zobrazovane
bannery nemusia predstavovat nazory managementu alebo majitelov
portalu a nespajat teda zobrazovanie bannerov len jednej politickej
strany za zaujatost ale za ciste obchodnu politiku.



:
:. s pozdravom
:..                      Roman Fordinal
:..                      project manager
:.:
:.: WebCom s.r.o. - Internet Advertising Agency & Design Studio
:.: Stanicna 12, Zohor, Slovakia
:.: Tel: +421.02.65458251, +421.0907.178147
:.: fordinal@slovanet.sk



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST