to je také jedna z věcí - často se mi stane, že mne zaujme reklama, ale než mi to dojde, už jsem kliknul na odkaz na článek. a vraťte se teď zpět - už je tam jiná reklama :( s pozdravem david weil communication design, s. r. o. weil@cdny.cz +420 2 252 75 164 +420 2 252 75 257 > -----Original Message----- > From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz] > Sent: Friday, March 08, 2002 4:32 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Juice na Seznamu > > > > P.S. Na Atlasu mame obcas vlastni kampane > > nebo bartery omezene na jedno zobrazeni banneru 468x60 na > > uzivatele a vysledky jsou vyrazne lepsi nez v analogickych > > kampanich s omezenim na 3 zobrazeni nebo dokonce > > bez omezeni, samozrejme za predpokladu stale stejneho > > celkoveho poctu impresi. > > Ja jsem trochu pomalejsi, takze kdyz vidim reklamu jen jednou, > obcas si nestihnu uvedomit, ze bych chtel kliknout nebo si ji vic > vsimnout. Vyhovuje mi princip obcas pouzivany na billboardech, > kde stoji dva stejne vedle sebe. To se ovsem ani na webu neda > pouzit vzdy. Ale rozhodne to upouta. > > -- > =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST