RE: Juice na Seznamu

From: Weil David (weil@cdny.cz)
Date: 08. 03. 2002, 16:39 CET


to je také jedna z věcí - často se mi stane, že mne zaujme reklama, ale než
mi to dojde, už jsem kliknul na odkaz na článek. a vraťte se teď zpět - už
je tam jiná reklama :(

s pozdravem
  david weil
  communication design, s. r. o.
  weil@cdny.cz
  +420 2 252 75 164
  +420 2 252 75 257

> -----Original Message-----
> From: Martin Kopta [mailto:martin.kopta@garcon.cz]
> Sent: Friday, March 08, 2002 4:32 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Juice na Seznamu
> 
> 
> > P.S. Na Atlasu mame obcas vlastni kampane 
> > nebo bartery omezene na jedno zobrazeni banneru 468x60 na 
> > uzivatele a vysledky jsou vyrazne lepsi nez v analogickych 
> > kampanich s omezenim na 3 zobrazeni nebo dokonce 
> > bez omezeni, samozrejme za predpokladu stale stejneho 
> > celkoveho poctu impresi.
> 
> Ja jsem trochu pomalejsi, takze kdyz vidim reklamu jen jednou, 
> obcas si nestihnu uvedomit, ze bych chtel kliknout nebo si ji vic 
> vsimnout. Vyhovuje mi princip obcas pouzivany na billboardech, 
> kde stoji dva stejne vedle sebe. To se ovsem ani na webu neda 
> pouzit vzdy. Ale rozhodne to upouta.
> 
> --
> =M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:43 CEST