RE: uz ne tak zahadna soutez o licence ???

From: Radek Marík (marik@annonce.cz)
Date: 14. 12. 2001, 16:19 CET


Prijemny den vsem,

dovolim si take prispet k tomuto tematu.

1) Konkretni priklad:
Pred casem jsme se rozhodovali jaka data by pro nase zakazniky byla ta prava
a nas rozpocet zatizila co nejmene.
Jen pro zajimavost nabizim srovnani :

a) vyzkum od renomovane agentury formou pop-up = 1 kolo 30 - 50 tis Kc
 - toto by se melo do roka realizovat min. 2x ( nejlepe 4x)
Celkove vydaje : min. 60 tis. / rok
 - vystup : soc dem data, ktera budu rozesilat klientum ( medialkam i primo
inzerentum), ale jsou ve tvaru, ktere medialky jednoduse nespracuji

b) vyzkum z Net projektu
 - kontinualni, kazdy mesic
 - data automaticky do medialnich agentur ( rovnou ve forme, kterou muze
zpracovat jejich planovaci SW)
 - data, ktera dle sveho zvazeni mohu zaslat konkretnim inzerentum
Celkove vydaje : 47 tis / rok


Podle meho nazoru ja varianta b) zajimavejsi jak z hlediska financi tak i co
se tyka vystupu. Dale se toto da doplnit o data treba od NMS, ktera provede
pop-up vyzkum u Vas a nic za to neplatite. Tyto data budou podobna tem,
ktere dostanete z varianty a).

2) Pristup serveru a zakazniku k reklam  na netu
	Tady si dovolim lehkou spekulaci. Nemohu se stale zbavit dojmu, ze vetsine
serveru stale vyhovuje, kdyz prijde klient hodi balik penez na stul a rekne
" tak mi dejte spoustu impresi a ja snad ani nepotrebuji merit jakou tato
reklama mela uspesnost ". Tento dojem jsem ziskal diky pristupu nekterych
serveru, kteri vnimaji Net Projekt jako akci reklamnich agentur. Pravda je,
alespon podle me, jina: Ano zakladni impuls vzesel od agentur, ale cilem
tohoto snazeni je predevsim prinest do reklamy na internetu vice penez. A to
nejenom pro agentury, ale predevsim serverum, kteri nabizeji medialni
prostor.

Radek Marik
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.306 / Virová báze: 166 - datum vydání: 4.12.2001



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST