Prijemny den vsem, dovolim si take prispet k tomuto tematu. 1) Konkretni priklad: Pred casem jsme se rozhodovali jaka data by pro nase zakazniky byla ta prava a nas rozpocet zatizila co nejmene. Jen pro zajimavost nabizim srovnani : a) vyzkum od renomovane agentury formou pop-up = 1 kolo 30 - 50 tis Kc - toto by se melo do roka realizovat min. 2x ( nejlepe 4x) Celkove vydaje : min. 60 tis. / rok - vystup : soc dem data, ktera budu rozesilat klientum ( medialkam i primo inzerentum), ale jsou ve tvaru, ktere medialky jednoduse nespracuji b) vyzkum z Net projektu - kontinualni, kazdy mesic - data automaticky do medialnich agentur ( rovnou ve forme, kterou muze zpracovat jejich planovaci SW) - data, ktera dle sveho zvazeni mohu zaslat konkretnim inzerentum Celkove vydaje : 47 tis / rok Podle meho nazoru ja varianta b) zajimavejsi jak z hlediska financi tak i co se tyka vystupu. Dale se toto da doplnit o data treba od NMS, ktera provede pop-up vyzkum u Vas a nic za to neplatite. Tyto data budou podobna tem, ktere dostanete z varianty a). 2) Pristup serveru a zakazniku k reklam na netu Tady si dovolim lehkou spekulaci. Nemohu se stale zbavit dojmu, ze vetsine serveru stale vyhovuje, kdyz prijde klient hodi balik penez na stul a rekne " tak mi dejte spoustu impresi a ja snad ani nepotrebuji merit jakou tato reklama mela uspesnost ". Tento dojem jsem ziskal diky pristupu nekterych serveru, kteri vnimaji Net Projekt jako akci reklamnich agentur. Pravda je, alespon podle me, jina: Ano zakladni impuls vzesel od agentur, ale cilem tohoto snazeni je predevsim prinest do reklamy na internetu vice penez. A to nejenom pro agentury, ale predevsim serverum, kteri nabizeji medialni prostor. Radek Marik --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.306 / Virová báze: 166 - datum vydání: 4.12.2001
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST