> > uhlidat, protoze flash do sebe muze za behu nacitat dalsi data. Vse > > zavisi na etice tvurcu reklamy, pripadne by bylo vhodne prijmout > > nejake obecne uznavane normy, ktere by rikaly, ze banner > nesmi bucet a > > musi byt mozne jej zastavit (tj. prepnout do stavu, kdy se nehybe, > > nepozira vykon procesoru ani nesosa data). > > S tim bych byl uplne spokojen. Mam ale obavy, ze je to > prilisna utopie. Vzdycky se najde nekdo, kdo se na pravidla > vykasle. A po nem prijde nekdo, kdo si rekne: kdyz on, proc > ne take ja? A po nem ... > Je vcelku beznym jevem, ze servery (pripadne medialky typu Arbomedia) davaji pravidla co ktery banner smi a nesmi delat - a take to kontroluji. Takze treba banner muze bucet az po najeti mysi, po odjeti bucet nesmi apod. Pokud budou velke (i male) servery mit stanovena pravidla, etika tvurcu se prizpusobi. IMHO je jen otazkou casu, kdy se nektera pravidla stanou natolik rozsirena, ze budou vicemene ustanovena za standard - jako je dnes treba velikost GIF banneru 20kB. Martin Svarovsky
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:49 CEST