Dobre odpoledne, prave jsem se vratil z cest a zjistuji, jak bourliva diskuse se mezi tim rozpoutala. Nejprve jsem si dokonce myslel, ze jsem ji rozpoutal ja, ale mylil jsem se. Vetsina diskutujicich totiz evidente polemizuje s vyrokem: "recenzent ma byt svine a musi obchodnika za kazdou cenu zlikvidovat." Nic takoveho jsem ale nenapsal, a kupodivu to zde nenapsal ani nikdo jiny. Davam sve "pro" kontrolnimu nakupu nebot verim, ze by tim stoupla kvalita recenze a jeji atraktivita pro ctenare, v dusledku i pro dobre obchodniky. Samozrejme ale predpokladam, ze recenzet bude i v detailech postupovat plne profesionalne a seriozne jak vuci ctenarum, tak vuci obchodnikum. To mj. znamena, ze zvoli co nejtypictejsi objednavku a totozny test provede s vice obchody za srovnatelnych podminek. To, ze je spotrebitelsky test (pouziva se i pro sluzby, pane Hlavenko, nikoli jen pro mereni otacek u pracek) nespravedlivy a statisticky neverohodny, je preci samozrejme. Takovy uz je zivot a podnikani obzvlast. Castecne to muze kompenzovat opet recenzent, ktery zodpovida ctenarum za co nejvernejsi obraz skutecnosti, ne za to, ze nekoho potopi. Mimochodem, cela diskuse byla mimoradne zajimava a pomohla mi doplnit dalsi kaminek do mozaiky pricin, proc se u nas online obchody tesi tak nizke duvere verejnosti. Zdravi Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST