RE: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)

From: Weil David (weil@cdny.cz)
Date: 31. 10. 2001, 13:19 CET


Mozna ziju v jinem svete, ale proc by mela objednavka, ktera je PLNE V
SOULADU s nabidkou, polozit nejaky obchod. Jen proto, ze to tady jeste
nebylo?

Myslim si, ze i takovyto nakup ma velkou vypovidaci hodnotu o obchodu - jak
se obchodnik dokaze vyrovnat s nestandardni objednavkou. Pokud to neni
schopen zvladnout, nestoji za rec...

Ten Vas priklad mi prijde velmi zajimavy - Vy nemate v podminkach upraveno,
co se stane, pokud je zbozi od vice dodavatelu s ruznymi lhutami? A pokud
ne, co me to jako zakaznika zajima? Mohu preci chtit koupit pod stromecek
hru pro sebe, pro manzelku a pro sveho synovce - kazdy mame jiny zajem,
objednavka neni nerealna, pouze nezvykla. Reknete mi, ze to je spinavy trik,
kterym Vas chci potopit?

Prosim neberte muj mail jako jakkoli utocny, ja Vas postoj plne chapu. Delat
v DTP studiu a muzu se zvencnout, kdyz se objevi zakazka, kde ma byt vysek,
parcialni lak, specialni papir a jeste tam bude neco vlepeno. Nevim o
tiskarne v Praze, ktera by delala uplne vsechno, musi se to zajistit u
ruznych dodavatelu. Jenze jakkoli me to stve, tak zakaznikovi je po tom
putna. Jeho zajima vysledek a ja na sobe nesmim nechat znat, ze to je
problem. Je to na dohode - pokud chce neco nerealneho, reknu to na rovinu.

Souhlasim s tim, ze u takoveto objednavky lze diky trochu "sikovne"
napsanemu komentari udelat z obchodu orezavatko, at se budou snazit jakkoli.
Jenze to lze udelat i pri naprosto beznem, prumernem nakupu take, na to
nepotrebuji zadny spinavy trik s objednavkou. To je myslim o necem uplne
jinem.

S pozdravem
  David Weil
  communication design, s. r. o.
  weil@cdny.cz
  +420 2 5708 1164
  ICQ: 28066279

> -----Original Message-----
> From: Patrick.Zandl@mobil.cz [mailto:Patrick.Zandl@mobil.cz]
> Sent: Wednesday, October 31, 2001 12:24 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)
> 
> 
> 
> Jenze my vime, ze takovyhle typ nakupu je nerealny, protoze 
> statisticky si
> to tak nikdo nekupuje. A navic, jak jsem rekl, je to priklad. 
> Nerikam, ze
> je to nutne spinavy trik, ale souhlasim s Jirim Hlavenkou - 
> kdyz nekoho s
> inet obchodem budu chtit dobehnout, tak ho dobehnu, protoze 
> to neni tezke.
> A bude to normalne vypadajici objednavka, ale s jednim 
> nakupem z nej udelam
> troubu.
> 
> hezky den,
> 
> Patrick Zandl
> ================================
> Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
> Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
> email. patrick.zandl@mobil.cz
> 
> 
>                                                               
>                                                      
>                     Adam Hauner                               
>                                                      
>                     <aha@pinknet.        To:     
> reklama@nawebu.cz                                                 
>                     cz>                  cc:                  
>                                                      
>                                          Subject:     Re: 
> Kontrolni nakup (bylo: PR clanky na zive.cz)             
>                     31.10.2001                                
>                                                      
>                     12:24                                     
>                                                      
>                     Please                                    
>                                                      
>                     respond to                                
>                                                      
>                     reklama                                   
>                                                      
>                                                               
>                                                      
>                                                               
>                                                      
> 
> 
> 
> 
> On Wed, 31 Oct 2001 Patrick.Zandl@mobil.cz wrote:
> 
> > No, takovych triku je vice, zalezi na obchodu - prikladmo kdyz si
> objednas
> > na gamestore.cz (zname z praxe, nas shop) hru, joystick a jinou hru
> > dohromady v urcite skladbe, kterou praktikovi neda praci 
> zjistit, tak nam
> s
> > tim das hodne prace. protoze kazde zbozi dodava jiny 
> dodavatel, jsou na
> nej
> > jine dodaci lhuty.
> >
> > Vysledek: dodame ti ho budto pozde, nebo po castech (=ztrata na
> postovnem)
> > a obecne budeme trochu vypadat jak smoulove, nebo nam to prinese
> podstatne
> > vyssi naklady, nez zisk.
> 
> Ale to je preci vas problem, ne?  Mne jako zakaznika 
> nezajima, jak ty veci
> shanite. To, co uvadis, je proste priklad bezneho nakupu, ktery nejaky
> paran udela v krame, zadny spinavy trik. Je na obchodnikovi, 
> aby dokazal
> rozumne komunikovat s klientem a ten na zaklade toho videl 
> vse jako desne
> super...
> 
> --
>                                                 Adam Hauner
> 
> -=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.alenka.cz/ ]=-



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:52 CEST