S tim souhlasim, je opravdu jen dobre, ze i "rychloobratkove" zbozi pronika na internet, ALE tady je prave hodne dulezita ta prvni kampan - pokud agentura nepresvedci klienta, ze to melo smysl, tak bude spis efekt opacny :-(( (= po prvnim vyzkouseni uz na internet nadobro zanevrou). Jinak mohu pridat i dalsi - napr. ted se pripravuje internetova akce nejmenovane firmy, ktera spravuje sit cerpacich stanic... = na internet uz se opravdu "cpe kdeco" - ale znovu opakuji (souhlasim s ostatnimi) JE TO JEN DOBRE :-)) Petr Samcenko ----- Original Message ----- From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, October 22, 2001 11:11 AM Subject: RE: Geisha a Re: nove formaty zubni pasta Aquafresh - videl jsem na Dama.cz, dokonce i dostal za vyplneni dotazniku darkovy balicek :-) Marks&Spencer, Douwe Egberts, Libresse - Seznam West - Atlas ...priklady z posledniho mesice, dvou, krome Aquafreshe, to uz bude trochu dele... dneska uz inzeruje na internetu prakticky kazdy :-) Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Jan Barta [mailto:info@ereklama.cz] Sent: Monday, October 22, 2001 10:57 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Geisha a Re: nove formaty Ta Geisha je opravdu prulom, souhlasim. Je vyborne, ze takova medialka jako CIA dokaze presvedcit materskou firmu Fazer, aby sla do internetu. Ale co si budem nalhavat, co zmuzete s budgetem 200 tis. na internetu a co to je v porovnani s naklady na ostatni media. Ja uz povazuji za uspech kdyz je 5% internet v medialnim mixu, vsechno nad je svatek. P.S. Dokonce bezela uz reklama i na praci prasek na internetu, konkretne se jednalo o server rodina.cz! Jan Barta B3net jan.barta@b3net.cz 0602/820541 -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST