Mily Jirko, s nesmyslnosti iAuditu samozrejme souhlasim, ale relativne zbytecne je i kazde jine cislo vykazovane (nekterymi) weby. Co si nezmeri sama zadavajici agentura, to jakoby nema. Ad vysledky - omlouvam se, mozna jsem to prehledl, ale zverejnil Atlas hospodarske vysledky za rok 2000 vcetne ocisteni od barteru? Muzete me prosim nekam odkazat? Rejpal z daleka >From: "Jiri Lahvicka" <Lahvicka@atlas-as.cz> >Reply-To: reklama@nawebu.cz >To: <reklama@nawebu.cz> >Subject: RE: Dalsi zverstvo v internetove reklame >Date: Thu, 18 Oct 2001 15:30:08 +0200 > >To by me zajimalo, jak jste dospel k tomu nevykazovani navstevnosti >Atlasu :-) Predpkladejme hypotetickou agenturu, ktera chce umistit >reklamu na homepage nektereho portalu - pokud vim, tak Seznam ani >Centrum zadne vysledky navstevnosti napr. domovske stranky verejne >pristupne nemaji, Atlas ano. Osobne neznam zadny jiny ucel agregatnich >udaju napr. iAuditu nez slouzit coby prijemne predzvykany, lec naprosto >irelevantni podklad ke kazdomesicnim clankum ten a ten stoupl, zato onen >klesl... > >Ad neschopnost obchodniho oddeleni - na rozdil od vas se stoprocentne >umi podepsat :-) A kdyby se obvykle rozhodovalo mezi Centrem a Seznamem, >nase trzby by byly podstatne mensi, nez aktualne jsou. > >Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz >online marketing, Atlas.cz _________________________________________________________________ Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST