RE: Dalsi zverstvo v internetove reklame

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 17. 10. 2001, 15:56 CEST


Myslim, ze zrovna tato reklama vetsinu uzivatelu neobtezuje. 60 % useru
ma rozliseni max. 800x600 a ti z rozbalence vidi horni cca petinu (ktera
mnoho smyslu nedava), a pokud odscrolluji dolu, tak sice vidi rozbalence
celeho, ale zas jim odjedou ikonky KB nahore :-)
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz



-----Original Message-----
From: Radek Maoík [mailto:marik@annonce.cz] 
Sent: Wednesday, October 17, 2001 3:53 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Dalsi zverstvo v internetove reklame


Dobry den,
podle meho nazoru ma sice reklama mouchu v tom, ze si nepamatuje
kolikrat
byla rozbalena, ale jinak se mi reklama tohoto typu líbí. Duvod je
prostý:
pro zadavatele je to neco nestandartniho cim zaujme potencionalni
klienty,
pro navstevnika to neni nijak neprekonatelna pritez typu treba
poletujici
potvory(ta mi osobne vadi vice) nebo cele vstupni stranky a navic to
prekreje "jen" spravodajskou cast stranky, no a pro provozovatele jsou
to
penize z reklamy.

Nicmene by teto reklame sluselo urcite omezeni ( treba rozbaleni jen 3x)

Radek Marik



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST