Myslim, ze zrovna tato reklama vetsinu uzivatelu neobtezuje. 60 % useru ma rozliseni max. 800x600 a ti z rozbalence vidi horni cca petinu (ktera mnoho smyslu nedava), a pokud odscrolluji dolu, tak sice vidi rozbalence celeho, ale zas jim odjedou ikonky KB nahore :-) Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz -----Original Message----- From: Radek Maoík [mailto:marik@annonce.cz] Sent: Wednesday, October 17, 2001 3:53 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Dalsi zverstvo v internetove reklame Dobry den, podle meho nazoru ma sice reklama mouchu v tom, ze si nepamatuje kolikrat byla rozbalena, ale jinak se mi reklama tohoto typu líbí. Duvod je prostý: pro zadavatele je to neco nestandartniho cim zaujme potencionalni klienty, pro navstevnika to neni nijak neprekonatelna pritez typu treba poletujici potvory(ta mi osobne vadi vice) nebo cele vstupni stranky a navic to prekreje "jen" spravodajskou cast stranky, no a pro provozovatele jsou to penize z reklamy. Nicmene by teto reklame sluselo urcite omezeni ( treba rozbaleni jen 3x) Radek Marik
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:51 CEST