dobry den, ke clickrate banneru na zpravodajstvi z USA: delame zpravy z USA a banner na ne mel v utery a ve stredu 5% (pri statisicich shlednuti). jeste dnes ma stale stejny banner 3% (udaje z billboardu a z centra primo). tema je opravdu neskutecne silne a lide hledaji informace kde se da. olda bajer >centrum.cz > -----Původní zpráva----- > Od: Honza ©rámek [SMTP:hsramek@centrum.cz] > Odesláno: 12. září 2001 20:28 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: Re: your mail > > Zdravim, > > ja si myslim opak - napriklad kdyz jsem vcera v 15:30 vletel na internet, > zkusil jsem snad 5 adres, ale vsechny byly tak neuveritelne pomaly, ze > jsem > okamzite zacal podvedome hledat banner, ktery by odkazoval na aktualni > info. > IMHO musela byt clickrate takovychto banneru v prvni chvili obrovska... > > K onomu parazitovani - opravdove hyeny jsou podle me autori webu > pomeranc.cz, kteri se nezdrahali posilat na XChatu v mistnostech > zabyvajicich se timto problemem, kazdou minutu zpravu "Rychlejsi > zpravodajstvi o havarii nez iDnes, jeste vice informaci..." TOTO je > opravdovy hyenismus... > > ------------------------------------------- > Honza Sramek - http://www.mitril.cz > hsramek@centrum.cz - ICQ 104018415 > ------------------------------------------- > > > Navic se tady podle mne ukazuje slabina prodeje na imprese, protoze > kampan > > planovana na nekolik dni, by byla vysypana behem par hodin a IMHO zcela > > bez ucinku (kdo ma naladu klikat na bannery?) > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST