Mily Petre, dekuji za pripsani dalsiho cloveka do naseho firemniho tymu, obavam se ale, ze Te musim zklamat. Ivan Sejk je sice osoba vyskytujici se v nekterych diskusich u nas, ale V ZADNEM PRIPADE nema nic spolecneho se zadnym zamestnancem nebo spolupracovnikem Penize.CZ. Uz jsem si zvykl, ze kazde prikori, ktere se Ti stane, klades za vinu Penezum. Tak mocni ale nejsme :-) S pranim vice klidu, Tomas P.S.: Nikomu neni prijemne byt napadan, takze chapu Tve rozhorceni. Ale obratem zase obvinit nekoho jineho? Copak to je reseni? P.P.S.: V pripade potreby znas prece i muj primy mail, takze nebudeme muset plytvat casem ctenaru teto konference podobnymi debatami. -----Original Message----- From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] Sent: Wednesday, September 12, 2001 6:15 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: re: Stuchlikova exhibice: KONKURENCNI "BOJ" SEM NEPATRI Muj dopoledni prispevek zrejme nebyl formulovan moc stastne, nicmene me prekvapilo, jak osobne a prudce reagoval p. Ivan Sejk, clovek, ktereho vubec neznam a ktery do teto debaty NIKDY neprispival. Zadejte si "Ivan Šejk" do nejakeho fulltextu, treba redbox.cz a hned pochopite o co jde. Tato virtualni osoba dela na internetu jen jedno: casto diskutuje na serveru Penize.cz. Nema smysl neco dodavat, jen nedavna tiskova zprava Tomase Prouzy, reditele penize.cz o tom, ze penize.cz maji nejdiskutovanejsi komentare, ziskava trochu jiny rozmer. Omlouvam se vsem, ktere tento mail obtezuje, ale nemohu na sebe nechat utocit, zvlast konkurenci, ktera nema odvahu se podepsat skutecnym jmenem. Tragedie v USA mnou hluboce otrasla, i proto, ze se primo tyka mych blizkych kamaradu z doby mych zahranicnich studii. Ale musim zaroven najit cestu, jak uspokojit klienty, kteri nam plati za reklamu, kterou najednou nemohou realizovat. Petr Stuchlík, iDNES/Fincentrum > Opravdu neverim svym ocim a z tehle exhibice mi je opravdu > nevolno. To, ze Petr Stuchlik nevynecha jedinou prilezitost, jak > pootocit pravdu a necim se pochlubit, je jiz koloritem ceskeho > internetu. Ale posilat takovehle prispevky do teto konference je > podle me daleko za hranici slusnosti a soudnosti (nemluve o tom, > ze jsou mimo obvykle tema teto konference). Ted jeste cekam, pane > Stuchliku, ze na toto tema vydate tiskovou zpravu a obchodnim > partnerum rozeslete case study :-) > > Ale ted vazne: zatimco si myslim, ze vcerejsi reklama na papirove > vydani MF Dnes v CT byla porad jeste k veci, to holedbani pana > Stuchlika neni nicim jinym nez parazitovanim na tom, co se v USA > stalo a na pozornosti, kterou teto udalosti vsichni venujeme. > > Ivan Sejk > > > ______________________________________________________________ >> Od: "Petr Stuchlík" <petr.stuchlik@fincentrum.com> >> Komu: <reklama@nawebu.cz> >> CC: >> Datum: Wed, 12 Sep 2001 12:40:21 +0200 (CEST) >> Předmět: >> >> K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je > vypnut >> reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete, > jak to >> obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase >> poslani "informovat" ma prednost. >> >> Petr Stuchlik >> obchodni manazer >> fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz > > > > --- INZERCE --- > Siroky sortiment predevsim domacich elektrospotrebicu a spotrebni > elektroniky za skvele ceny se slevami na adrese > http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.obchodni-dum.cz > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: > http://reklama.nawebu.cz/ -------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST