RE: Stuchlikova exhibice

From: Tomas Prouza (tomas.prouza@penize.cz)
Date: 12. 09. 2001, 18:29 CEST


Mily Petre,

dekuji za pripsani dalsiho cloveka do naseho firemniho tymu, obavam se ale,
ze Te musim zklamat. Ivan Sejk je sice osoba vyskytujici se v nekterych
diskusich u nas, ale V ZADNEM PRIPADE nema nic spolecneho se zadnym
zamestnancem nebo spolupracovnikem Penize.CZ.

Uz jsem si zvykl, ze kazde prikori, ktere se Ti stane, klades za vinu
Penezum. Tak mocni ale nejsme :-)

S pranim vice klidu,

Tomas

P.S.: Nikomu neni prijemne byt napadan, takze chapu Tve rozhorceni. Ale
obratem zase obvinit nekoho jineho? Copak to je reseni?

P.P.S.: V pripade potreby znas prece i muj primy mail, takze nebudeme muset
plytvat casem ctenaru teto konference podobnymi debatami.

-----Original Message-----
From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com]
Sent: Wednesday, September 12, 2001 6:15 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: re: Stuchlikova exhibice: KONKURENCNI "BOJ" SEM NEPATRI


Muj dopoledni prispevek zrejme nebyl formulovan moc stastne, nicmene me
prekvapilo, jak osobne a prudce reagoval p. Ivan Sejk, clovek, ktereho
vubec neznam a ktery do teto debaty NIKDY neprispival. Zadejte si "Ivan
Šejk" do nejakeho fulltextu, treba redbox.cz a hned pochopite o co jde.
Tato virtualni osoba dela na internetu jen jedno: casto diskutuje na
serveru Penize.cz.

Nema smysl neco dodavat, jen nedavna tiskova zprava Tomase Prouzy, reditele
penize.cz o tom, ze penize.cz maji nejdiskutovanejsi komentare, ziskava
trochu jiny rozmer.

Omlouvam se vsem, ktere tento mail obtezuje, ale nemohu na sebe nechat
utocit, zvlast konkurenci, ktera nema odvahu se podepsat skutecnym jmenem.
Tragedie v USA mnou hluboce otrasla, i proto, ze se primo tyka mych
blizkych kamaradu z doby mych zahranicnich studii. Ale musim zaroven najit
cestu, jak uspokojit klienty, kteri nam plati za reklamu, kterou najednou
nemohou realizovat.

Petr Stuchlík, iDNES/Fincentrum


> Opravdu neverim svym ocim a z tehle exhibice mi je opravdu
> nevolno. To, ze Petr Stuchlik nevynecha jedinou prilezitost, jak
> pootocit pravdu a necim se pochlubit, je jiz koloritem ceskeho
> internetu. Ale posilat takovehle prispevky do teto konference je
> podle me daleko za hranici slusnosti a soudnosti (nemluve o tom,
> ze jsou mimo obvykle tema teto konference). Ted jeste cekam, pane
> Stuchliku, ze na toto tema vydate tiskovou zpravu a obchodnim
> partnerum rozeslete case study :-)
>
> Ale ted vazne: zatimco si myslim, ze vcerejsi reklama na papirove
> vydani MF Dnes v CT byla porad jeste k veci, to holedbani pana
> Stuchlika neni nicim jinym nez parazitovanim na tom, co se v USA
> stalo a na pozornosti, kterou teto udalosti vsichni venujeme.
>
> Ivan Sejk
>
>
> ______________________________________________________________
>> Od: "Petr Stuchlík" <petr.stuchlik@fincentrum.com>
>> Komu: <reklama@nawebu.cz>
>> CC:
>> Datum: Wed, 12 Sep 2001 12:40:21 +0200 (CEST)
>> Předmět:
>>
>> K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je
> vypnut
>> reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete,
> jak to
>> obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase
>> poslani "informovat" ma prednost.
>>
>> Petr Stuchlik
>> obchodni manazer
>> fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz
>
>
>
> --- INZERCE ---
> Siroky sortiment predevsim domacich elektrospotrebicu a spotrebni
> elektroniky za skvele ceny se slevami na adrese
> http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.obchodni-dum.cz
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST