Opravdu neverim svym ocim a z tehle exhibice mi je opravdu nevolno. To, ze Petr Stuchlik nevynecha jedinou prilezitost, jak pootocit pravdu a necim se pochlubit, je jiz koloritem ceskeho internetu. Ale posilat takovehle prispevky do teto konference je podle me daleko za hranici slusnosti a soudnosti (nemluve o tom, ze jsou mimo obvykle tema teto konference). Ted jeste cekam, pane Stuchliku, ze na toto tema vydate tiskovou zpravu a obchodnim partnerum rozeslete case study :-) Ale ted vazne: zatimco si myslim, ze vcerejsi reklama na papirove vydani MF Dnes v CT byla porad jeste k veci, to holedbani pana Stuchlika neni nicim jinym nez parazitovanim na tom, co se v USA stalo a na pozornosti, kterou teto udalosti vsichni venujeme. Ivan Sejk ______________________________________________________________ > Od: "Petr Stuchlík" <petr.stuchlik@fincentrum.com> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 12 Sep 2001 12:40:21 +0200 (CEST) > Předmět: > > K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je vypnut > reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete, jak to > obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase > poslani "informovat" ma prednost. > > Petr Stuchlik > obchodni manazer > fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz --- INZERCE --- Siroky sortiment predevsim domacich elektrospotrebicu a spotrebni elektroniky za skvele ceny se slevami na adrese http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.obchodni-dum.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST