RE:

From: Jan Janca (janca@mcl.cz)
Date: 12. 09. 2001, 14:01 CEST


Dobry den

1) "jako ty "ubozaky" ze CNN "

Napada me jedina otazka. Kdo je tady ve skutecnosti ubozak?
CNN to nebude.

2) "vsechnu grafiku ;) "

Tak za ten smailik mam chut nekoho kopnout ....

3) Cela diskuze dnesniho dne je nechutna

3) Asi se odhlasim z teto konference nebot je mi za tezko sdilet byt jen
virtualni prostor s nekym, jehoz lidske kvality jsou na nule.

Preji v mezich moznosti prijemny den

Jan Janca

-----Original Message-----
From: Patrick.Zandl@MOBIL.CZ [mailto:Patrick.Zandl@MOBIL.CZ]
Sent: Wednesday, September 12, 2001 1:42 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE:



Petre, nechapete, ze vas stavi na stejnou uroven, jako ty "ubozaky" ze CNN,
kteri vyhazeli dokonce i vsechnu grafiku ;)
Takze takove drama to nebude. Ostatne, kdyz se podivate na dalsi servery
iDNES (treba mobil.cz, abych nenapovidal), tak tam reklama bezi, takze to
asi nespadlo samo...
hezky den,

Patrick Zandl
================================
Mobil Media a.s. - http://www.mobil.cz
Vinohradska 10, Praha 2. tel. +420-2-22 06 45 00
email. patrick.zandl@mobil.cz



                    "Petr Stuchlík"
                    <petr.stuchlik@fince        To:     <reklama@nawebu.cz>
                    ntrum.com>                  cc:
                                                Subject:     RE:
                    12.09.2001 12:58
                    Please respond to
                    reklama






Realista chape, ze pokud orezete zpravodajske stranky o vsechno, co neni
nezbytne nutne, odlehcite serverum a ty mohou obslouzit vice zajemcu o
nejnovejsi informace. Servery iDNES jsou od vcerejsi 15. hodiny permanentne
pretizeny.

Jenze se vzdycky musi najit nejaky stoura, kteri dobre minenou snahu otoci
proti Vam (to neberte osobne :).

ps


> Dost dobre nechapu, proc by to obchodniky melo bolet - to prodavate
> tolik reklamy na zpravodajske casti iDnes (jinde - Bonusweb, Mobil -
> reklama bezi) na obdobi? Neverici cynik by rekl, ze vas reklamni system
> proste nebyl dimenzovan na petinasobny narust navstevnosti/impresi, tj.
> nez ho porad dokola restartovat, tak ho mate radsi vypnuty - ale tak to
> byt samozrejme nemuze :-).
> Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> Atlas.cz
>
>
>
> -----Original Message-----
> From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com]
> Sent: Wednesday, September 12, 2001 12:40 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject:
>
>
> K etice: protoze zajem o zpravodajstvi iDNESu je obrovske, je vypnut
> reklamni system, aby se celemu iDNESu odlehcilo. Jiste chapete, jak to
> obchodniky na zacatku sezony po slabem lete boli, ale nase
> poslani "informovat" ma prednost.
>
> Petr Stuchlik
> obchodni manazer
> fincentrum.cz, ekonomika.iDNES.cz
> --------------------------
> MAFRA, a.s., Multimedia/Fincentrum, Vinohradska 10, 120 00 Praha 2
>
>
--------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/




--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/






--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.277 / Virová báze: 146 - datum vydání: 5.9.2001



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST