RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 04. 09. 2001, 15:26 CEST


Dobry den,
stejna omezeni plati i pro inovativni fomaty podporovane nasi siti. Jeden ze
zakladnich rozdilu pouziteho Pop Up a naseho nejmenovaneho formatu je ten,
ze uzivatel nemusi blize nespecifikovany cas koukat na prazdne okno a cekat,
az se mu data stahnou. Nas format se pusti jen tehdy, je-li jiz zcela
stahnuty. Myslite si, ze je tento argument zasadni? Existuje statistika,
kolik uzivatelu nevydrzi cekat a zavre okno jeste drive, nez se jim neco
objevi?
Jinak gratulujeme adMasteru.Kampan je to pekna.

Michal Kasparek
Country Manager / Czech Republic
ad pepper media
The e-Advertising Network

-----Original Message-----
From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz]
Sent: Tuesday, September 04, 2001 2:40 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR


Cisla jsou samozrejme jiz za cast kampane k dipozici. Nemam a ani
nepredpokladam souhlas zadavatele kampane s jejich absolutnim zverejnenim.
Jak jsem vsak slibil, pokusim se po skonceni kampani ziskat jeho souhlas a
do
konference poslat porovnani ( relativni v % ) s efektivitou kampani, ktere
tyto techniky nepouzivaji. Se stejnou technikou omezeni frekvence je nyni
realizovana kampan pro Cesky telecom - casove obdobi platnosti omezeni je
vsak jine.

Michal Krejci

-



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST