Dobry den, stejna omezeni plati i pro inovativni fomaty podporovane nasi siti. Jeden ze zakladnich rozdilu pouziteho Pop Up a naseho nejmenovaneho formatu je ten, ze uzivatel nemusi blize nespecifikovany cas koukat na prazdne okno a cekat, az se mu data stahnou. Nas format se pusti jen tehdy, je-li jiz zcela stahnuty. Myslite si, ze je tento argument zasadni? Existuje statistika, kolik uzivatelu nevydrzi cekat a zavre okno jeste drive, nez se jim neco objevi? Jinak gratulujeme adMasteru.Kampan je to pekna. Michal Kasparek Country Manager / Czech Republic ad pepper media The e-Advertising Network -----Original Message----- From: Michal Krejci [mailto:mkrejci@arbomedia.cz] Sent: Tuesday, September 04, 2001 2:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Omezeni frekvence zobrazeni - JAGUAR Cisla jsou samozrejme jiz za cast kampane k dipozici. Nemam a ani nepredpokladam souhlas zadavatele kampane s jejich absolutnim zverejnenim. Jak jsem vsak slibil, pokusim se po skonceni kampani ziskat jeho souhlas a do konference poslat porovnani ( relativni v % ) s efektivitou kampani, ktere tyto techniky nepouzivaji. Se stejnou technikou omezeni frekvence je nyni realizovana kampan pro Cesky telecom - casove obdobi platnosti omezeni je vsak jine. Michal Krejci -
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 27. 06. 2002, 17:55 CEST