No nemam prilis rad takovato vseobecna cisla, navic to ze onech 53 % uzivatelu udelalo "kuk" nerika nic o celkovem ucinku. Nicmene jako incentiva pro hlubsi zkoumani to je urcite zajimave. Je totiz jednoznacne, ze reach televize je i v internetove populaci podstatne zajimavejsi nez u internetovych serveru samotnych. Omezena interaktivita boli pravda, ale tady je asi otazka, zda-li vhodne volene URL, ktere se da zapamatovat tenhle problem neresi. Otazka je cena za GRP, ale i tady si myslim, ze muze na nekterych trzich vychazet TV lepe nez Internet. Na druhou stranu amerika prosla obdobim, kdy reklama na TV byla zaklinadlo na uspech internetovych projektu - a rada z nich uspesne v TV provarila miliony dolaru (duvod byl samozrejme jinde - spatne sluzby). Petr Stransky -----Původní zpráva----- Od: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] Odesláno: 17. srpna 2001 12:13 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: Re: Cisla> Navrat TV reklam? Dne 17.8.2001 Nikola Rafaj napsal(a) > Aug 01 2001: Fifty-three percent of Australian Internet users have > visited a website after viewing a TV advertisement for the site, > according to Red Sheriff. To je logicke, sam jsem na nekolik webu koukal, diky URL v TV reklame. Na druhou stranu jsem jich spousta nevidel proto, ze jsem zrovna nebyl u pocitace, rekl si "na to se musim podivat" a pak uz se pochopitelne nepodival. Reklama na webu ma tu podstatnou vyhodu, ze kdyz mne zaujme, kliknu hned. Cili si myslim, ze kdyz uz je v TV reklama a odkazuje na web, mela by byt doplnena i internetovou kampani. -- S pozdravem Tomas Krause [=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 08. 2001, 12:28 CEST