No nemam prilis rad takovato vseobecna cisla, navic to ze onech 53 %
uzivatelu udelalo "kuk" nerika nic o celkovem ucinku. Nicmene jako
incentiva pro hlubsi zkoumani to je urcite zajimave. Je totiz
jednoznacne, ze reach televize je i v internetove populaci podstatne
zajimavejsi nez u internetovych serveru samotnych. Omezena interaktivita
boli pravda, ale tady je asi otazka, zda-li vhodne volene URL, ktere se
da zapamatovat tenhle problem neresi. Otazka je cena za GRP, ale i tady
si myslim, ze muze na nekterych trzich vychazet TV lepe nez Internet.
Na druhou stranu amerika prosla obdobim, kdy reklama na TV byla
zaklinadlo na uspech internetovych projektu - a rada z nich uspesne v TV
provarila miliony dolaru (duvod byl samozrejme jinde - spatne sluzby).
Petr Stransky
-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
Odesláno: 17. srpna 2001 12:13
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: Re: Cisla> Navrat TV reklam?
Dne 17.8.2001 Nikola Rafaj napsal(a)
> Aug 01 2001: Fifty-three percent of Australian Internet users have
> visited a website after viewing a TV advertisement for the site,
> according to Red Sheriff.
To je logicke, sam jsem na nekolik webu koukal, diky URL v TV reklame.
Na
druhou stranu jsem jich spousta nevidel proto, ze jsem zrovna nebyl u
pocitace, rekl si "na to se musim podivat" a pak uz se pochopitelne
nepodival.
Reklama na webu ma tu podstatnou vyhodu, ze kdyz mne zaujme, kliknu
hned.
Cili si myslim, ze kdyz uz je v TV reklama a odkazuje na web, mela by
byt
doplnena i internetovou kampani.
--
S pozdravem Tomas Krause
[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 08. 2001, 12:28 CEST