RE: Cisla> Navrat TV reklam?

From: Petr Stransky (petr.stransky@STRANSKY.cz)
Date: 17. 08. 2001, 13:39 CEST


No nemam prilis rad takovato vseobecna cisla, navic to ze onech 53 %
uzivatelu udelalo "kuk" nerika nic o celkovem ucinku. Nicmene jako
incentiva pro hlubsi zkoumani to je urcite zajimave. Je totiz
jednoznacne, ze reach televize je i v internetove populaci podstatne
zajimavejsi nez u internetovych serveru samotnych. Omezena interaktivita
boli pravda, ale tady je asi otazka, zda-li vhodne volene URL, ktere se
da zapamatovat tenhle problem neresi. Otazka je cena za GRP, ale i tady
si myslim, ze muze na nekterych trzich vychazet TV lepe nez Internet.
Na druhou stranu amerika prosla obdobim, kdy reklama na TV byla
zaklinadlo na uspech internetovych projektu - a rada z nich uspesne v TV
provarila miliony dolaru (duvod byl samozrejme jinde - spatne sluzby).

Petr Stransky

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
Odesláno: 17. srpna 2001 12:13
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: Re: Cisla> Navrat TV reklam?


Dne 17.8.2001 Nikola Rafaj napsal(a)

> Aug  01  2001:  Fifty-three  percent of Australian Internet users have
> visited  a  website  after  viewing  a  TV advertisement for the site,
> according to Red Sheriff.

To je logicke, sam jsem na nekolik webu koukal, diky URL v TV reklame.
Na
druhou stranu jsem jich spousta nevidel proto, ze jsem zrovna nebyl u
pocitace, rekl si "na to se musim podivat" a pak uz se pochopitelne
nepodival.

Reklama na webu ma tu podstatnou vyhodu, ze kdyz mne zaujme, kliknu
hned.
Cili si myslim, ze kdyz uz je v TV reklama a odkazuje na web, mela by
byt
doplnena i internetovou kampani.

-- 
                                 S pozdravem Tomas Krause

[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]


------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 08. 2001, 12:28 CEST