RE: Rich media?

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 28. 07. 2001, 21:06 CEST


On Sat, 28 Jul 2001, Tomas Krause wrote:

> IMHO je vsechno v lidech (programatorech). Dost casto tu padne nejake URL
> na super DHTML bannery, ja tam prijdu s Mozillou a nic nevidim. Pak jdu
> ale na Mesec a tam mi vesele leta letadelko sem tam a nabizi letenky.
> Divne je, ze na Lupe (ze stejne staje) jsem ale letajici Clio nevidel,
> takze podle mne to je o tom, ze se programatori obcas omylem trefi a
> udelaji banner srozumitelny i pro jine browsery.

Jen poznamka ke stejne staji: Mesec a LUPA jsou skutecne z jedne staje
Internet Infa, ale kod pro ruzne kampane dodavaji ruzne agentury. Ruzne
agentury maji zrejme i ruzne programatory, kteri jsou i ruzne sikovni.
Takze ruzna funkcnost podobne vypadajicich kampani neni vubec divna a
casto neni ani praci spolecnosti server provozujici.

-- 
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.postcard.cz/ ]=-



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST