RE: Rich media?

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 27. 07. 2001, 15:55 CEST


Lepsi nez 249. jsem nedojel, tak jsme nutne zaujaty :-) Rozhodne jsme se
dobre pobavil, ale IMHO je tam malo propagace znacky, nedokazu si moc
vybavit, na co to vlastne bylo, a z ciloveho webu jsem okamzite odesel
Backem, abych si zahral znovu... mozna by take nebylo spatne to
umistovat doprostred clanku misto na konec.
Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
Atlas.cz

P.S. Nad prsy Seznamu to ale kreativitou zvitezilo vice nez o prsa :-))

-----Original Message-----
From: Ladislav Trpak [mailto:ladis@advertures.cz]
Sent: Friday, July 27, 2001 3:50 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Rich media?


Vzhledem k nazvu teto konference a charakteru prihlasenych bych rad
znal vas nazor na nasledujici druh reklamy - i kdyz nevim jestli v
patek odpoledne a v takovem horku ma nekdo chut mit konstruktivni
nazory ;)
Jedna se o rich media banner - velikost 350x350, umisteni za clanky na
http://auto.centrum.cz/ a http://www.autonovinky.cz/ (staci kliknout
na jakykoliv clanek)
Banner ma za ukol zabavnou formou upozornit na novy "kanal"
Tiscali/World Online s tematikou F1. Banner se natahuje ve dvou fazich
- prvnich 20kB zaroven s clankem a zbyvajicich cca 60 kB po kliknuti.
Banner v realnem case zapisuje vysledky jednotlivych ucastniku.

Diky
Lada Trpak, Advertures




------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST