Lepsi nez 249. jsem nedojel, tak jsme nutne zaujaty :-) Rozhodne jsme se dobre pobavil, ale IMHO je tam malo propagace znacky, nedokazu si moc vybavit, na co to vlastne bylo, a z ciloveho webu jsem okamzite odesel Backem, abych si zahral znovu... mozna by take nebylo spatne to umistovat doprostred clanku misto na konec. Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz Atlas.cz P.S. Nad prsy Seznamu to ale kreativitou zvitezilo vice nez o prsa :-)) -----Original Message----- From: Ladislav Trpak [mailto:ladis@advertures.cz] Sent: Friday, July 27, 2001 3:50 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Rich media? Vzhledem k nazvu teto konference a charakteru prihlasenych bych rad znal vas nazor na nasledujici druh reklamy - i kdyz nevim jestli v patek odpoledne a v takovem horku ma nekdo chut mit konstruktivni nazory ;) Jedna se o rich media banner - velikost 350x350, umisteni za clanky na http://auto.centrum.cz/ a http://www.autonovinky.cz/ (staci kliknout na jakykoliv clanek) Banner ma za ukol zabavnou formou upozornit na novy "kanal" Tiscali/World Online s tematikou F1. Banner se natahuje ve dvou fazich - prvnich 20kB zaroven s clankem a zbyvajicich cca 60 kB po kliknuti. Banner v realnem case zapisuje vysledky jednotlivych ucastniku. Diky Lada Trpak, Advertures ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST