Pokud se tyka cteni - tak samozrejme jde o knihy a casopisy - tedy ne o aktivitu jako takovou. Otazkou je tedy, co lide na Internetu delaji - ale tady vyzkumy zatim taky nejak moc lichotive nejsou. Pokud mezi cteni nepocitame Hustler a podobne "vzdelavaci" materialy... A pokud se tyka druhe casti, tak mate zcela jiste pravdu, on to nebyl ani tak povzdech, jako spise konstatovani, ze Internet tento trend zasadne nezvratil... Petr Stransky -----Původní zpráva----- Od: Tomas Langer [mailto:Langer@atlas-as.cz] Odesláno: 24. července 2001 15:50 Komu: reklama@nawebu.cz Předmět: RE: Internet ubira penize TV reklame No, s tím,že lidi méně čtou to zas tak horký nebude. On zas není takový rozdíl, jestli si čtu iDnes nebo kupuju noviny na rohu v trafice, jestli se vzdělávám v oboru na Internetu nebo si kupuju vysokoškolský skripta. A do společnosti už tak jako tak 70% populace nechodí, koukají doma na TV :-) Myslím, že tu práci s asociálním efektem už za nás v největší míře udělala televize, my se už "jenom" postaráme o ten zbytek ;-) Tomáš Langer -----Original Message----- From: Petr Stransky [mailto:petr.stransky@STRANSKY.cz] Sent: Tuesday, July 24, 2001 11:38 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Internet ubira penize TV reklame Odkud vychazi tato informace? Pokud se nemylim, investice do TV u nas naopak stale ponekud stoupaji. Internet v CR maximalne snizuje zvyseni investic do jinych medii, ale prime snizovani? To tedy zatim ne. A podle vyzkumu, ktere jsem ja videl neni ve skutecnosti pravda ani to druhe - doba stravena pred TV je v podstate konstatnti (tyka se to USA, jina data jsem zatim nezaznamenal), ale soucasne se mirne zvysuje doba stravena s Internetem. Co se meni? No lide chodi mene do spolecnosti, mene ctou... Casto zminovany asocialni efekt Internetu je zrejme bohuzel skutecnosti... Petr Stransky -----Původní zpráva----- Od: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz] Odesláno: 24. července 2001 10:20 Komu: 'reklama@nawebu.cz' Předmět: RE: Internet ubira penize TV reklame I u nas ubira Internet penize TV, ale v tak malem meritku (pomer objemu investovanych do TV a Internetu), ze se to zatim neda zaznamenat. Va zahranici to tak ale je a trochu k tomu prispela i diskuze, ze lide vyuzivajici Internet se divaji pry mene na TV. Tomas Symersky ________________________________________________________________________ ____ _______________________ Tomas Symersky, RUN INTERACTIVE, a.s., Opletalova 25, 111 44 Praha 1, URL: http://www.ri.cz tel: (02)22077441, fax: (02)24211414, mobil: (0604)242768, email: tomas.symersky@ri.cz, sales@ri.cz >-----Original Message----- >From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz] >Sent: Tuesday, July 24, 2001 10:08 AM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: Internet ubira penize TV reklame > > >... sice nevim, zda uz i u nas, ale podle >http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=19251 v Anglii uz ano. > >-- > S pozdravem Tomas Krause > >[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=] > > > >--------------------------------------------------------------- >----------- >Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: >http://reklama.nawebu.cz/ > ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST