RE: Internet ubira penize TV reklame

From: Petr Stransky (petr.stransky@STRANSKY.cz)
Date: 24. 07. 2001, 17:13 CEST


Pokud se tyka cteni - tak samozrejme jde o knihy a casopisy - tedy ne o
aktivitu jako takovou. Otazkou je tedy, co lide na Internetu delaji -
ale tady vyzkumy zatim taky nejak moc lichotive nejsou. Pokud mezi cteni
nepocitame Hustler a podobne "vzdelavaci" materialy...

A pokud se tyka druhe casti, tak mate zcela jiste pravdu, on to nebyl
ani tak povzdech, jako spise konstatovani, ze Internet tento trend
zasadne nezvratil...



Petr Stransky

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Langer [mailto:Langer@atlas-as.cz]
Odesláno: 24. července 2001 15:50
Komu: reklama@nawebu.cz
Předmět: RE: Internet ubira penize TV reklame


No, s tím,že lidi méně čtou to zas tak horký nebude. On zas není takový
rozdíl, jestli si čtu iDnes nebo kupuju noviny na rohu v trafice, jestli
se vzdělávám v oboru na Internetu nebo si kupuju vysokoškolský skripta. 

A do společnosti už tak jako tak 70% populace nechodí, koukají doma na
TV :-) Myslím, že tu práci s asociálním efektem už za nás v největší
míře udělala televize, my se už "jenom" postaráme o ten zbytek ;-)

Tomáš Langer

-----Original Message-----
From: Petr Stransky [mailto:petr.stransky@STRANSKY.cz] 
Sent: Tuesday, July 24, 2001 11:38 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: Internet ubira penize TV reklame


Odkud vychazi tato informace? Pokud se nemylim, investice do TV u nas
naopak stale ponekud stoupaji. Internet v CR maximalne snizuje zvyseni
investic do jinych medii, ale prime snizovani? To tedy zatim ne. A podle
vyzkumu, ktere jsem ja videl neni ve skutecnosti pravda ani to druhe -
doba stravena pred TV je v podstate konstatnti (tyka se to USA, jina
data jsem zatim nezaznamenal), ale soucasne se mirne zvysuje doba
stravena s Internetem. Co se meni? No lide chodi mene do spolecnosti,
mene ctou... Casto zminovany asocialni efekt Internetu je zrejme bohuzel
skutecnosti...



Petr Stransky

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz]
Odesláno: 24. července 2001 10:20
Komu: 'reklama@nawebu.cz'
Předmět: RE: Internet ubira penize TV reklame


I u nas ubira Internet penize TV, ale v tak malem meritku (pomer objemu
investovanych do TV a Internetu), ze se to zatim neda zaznamenat. Va
zahranici to tak ale je a trochu k tomu prispela i diskuze, ze lide
vyuzivajici Internet se divaji pry mene na TV.

Tomas Symersky

________________________________________________________________________
____
_______________________
Tomas Symersky, RUN INTERACTIVE, a.s., Opletalova 25, 111 44  Praha 1,
URL:
http://www.ri.cz
tel: (02)22077441, fax: (02)24211414, mobil: (0604)242768, email:
tomas.symersky@ri.cz, sales@ri.cz 

>-----Original Message-----
>From: Tomas Krause [mailto:tom@navrcholu.cz]
>Sent: Tuesday, July 24, 2001 10:08 AM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: Internet ubira penize TV reklame
>
>
>... sice nevim, zda uz i u nas, ale podle 
>http://www.istrategie.cz/detail.htm?id=19251 v Anglii uz ano.
>
>-- 
>                                 S pozdravem Tomas Krause
>
>[=]-=*=-[ http://tomas.krause.cz ]-=*=-[ http://www.4web.cz ]-=*=-[=]
>
>
>
>---------------------------------------------------------------
>-----------
>Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
>http://reklama.nawebu.cz/
>

------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/

------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST