Re: reklama na rychloobratkove zbozi

From: Jiří Hlavenka (hlavenka@cpress.cz)
Date: 19. 07. 2001, 18:04 CEST


Tatramléko znám, to mají už docela dlouho a je to moc milé (to jste dělali
vy?). Jenomže je to bohužel čestná výjimka - jedna "osvícená" firma a
devadesát devět nepolíbených. V tom je ten problém.

----- Original Message -----
From: "Jiri Rydl" <jr@deepend.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, July 19, 2001 2:27 PM
Subject: RE: reklama na rychloobratkove zbozi


> ---> Porad slysim, ze se treba Danone nebo Opavia na web nehrnou. A muzu
> se zeptat, zkusil uz nekdy nekdo zavolat do jejich marketingovyho
> oddeleni
> a domluvit si s nekym z nich schuzku?

Zkusil. Nechte se prekvapit :-). BTW www.tatramleko.cz propaguje Jesenky a
Pikao, coz podle me je rychloobratkove zbozi.
Vyrabi to Mlekarna Hlinsko a ta zase patri Nestle. Svet je maly :-).

Jiri Rydl

Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
W www.deepend.cz | W www.deepend.com
>
> --
> =M=
>


--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST