Naopak, doporuceni Vasich spokojenych zakazniku/uzivatelu je to nejlepsi, co si muzete prat - je to zadarmo a je to velmi ucinne. Pokud budete nekoho masirovat reklamou, bude to velice nakladne a vysledek nejisty, protoze lide nemusi reklame verit, nemusi je oslovit, muze je dokonce pobourit a pak si neprejte otocit tento efekt "slova z ust" (= ucebnicovy marketing) proti sobe. Poskytujte kvalitni produkty a sluzby a spolehejte na doporuceni. Pratele se navzajem dokonale znaji, takze vi, jakou formou, kdy a s cim oslovit sve okoli. A umoznete jim toto v co nejvetsi mire. S tim souvisi i tema viralniho marketingu, o kterem vyslo nekolik clanku v e-bizu (http://www.ebiz-mag.cz). Jako priklad byl uvaden server Tvoje.cz, ktery vyhlasil soutez o kytici ruzi pro toho, kdo odesle nejvic doporucujich e-mailu svym pratelum. Dobrym prikladem muze byt treba take posilani pohlednic ze serveru zname fotografky Anne Geddes (http://www.annegeddes.com - pisu offline, tak doufam, ze je to dobre, myslim, ze s jednim "d" se jedna o nejakou modelku :-) - navstevnici webu si neposilaji pohlednice, ale reklamu!!! P.S. A to, ze jsem se namahal uvest linky dvou serveru, take znamena, ze jsem spokojenym zakaznikem jejich provozovatelu :-)) Vygeneruju snad nejake dalsi spokojene zakazniky? Pokud potesite svou pritelkyni pohlednici od Anne Geddes (a nevim o divce nebo zene, ktere by se tyto fotky nelibily), pak urcite ano! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz iPoradny.cz - on-line consultancy Brzda.com - personal homepage > reklamou, ze presadit sa len z doporucenia znamich (i ked predpokladam ze vo > vasom pripade su iste velmi pozitivne) nie je realne.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST