doporuceni spokojenych zakazniku/uzivatelu

From: Jiří Brázda (xbraj12@vse.cz)
Date: 14. 07. 2001, 18:47 CEST


Naopak, doporuceni Vasich spokojenych zakazniku/uzivatelu je to nejlepsi, co
si muzete prat - je to zadarmo a je to velmi ucinne. Pokud budete nekoho
masirovat reklamou, bude to velice nakladne a vysledek nejisty, protoze lide
nemusi reklame verit, nemusi je oslovit, muze je dokonce pobourit a pak si
neprejte otocit tento efekt "slova z ust" (= ucebnicovy marketing) proti
sobe.

Poskytujte kvalitni produkty a sluzby a spolehejte na doporuceni. Pratele se
navzajem dokonale znaji, takze vi, jakou formou, kdy a s cim oslovit sve
okoli. A umoznete jim toto v co nejvetsi mire. S tim souvisi i tema
viralniho marketingu, o kterem vyslo nekolik clanku v e-bizu
(http://www.ebiz-mag.cz). Jako priklad byl uvaden server Tvoje.cz, ktery
vyhlasil soutez o kytici ruzi pro toho, kdo odesle nejvic doporucujich
e-mailu svym pratelum.

Dobrym prikladem muze byt treba take posilani pohlednic ze serveru zname
fotografky Anne Geddes (http://www.annegeddes.com - pisu offline, tak
doufam, ze je to dobre, myslim, ze s jednim "d" se jedna o nejakou modelku
:-) - navstevnici webu si neposilaji pohlednice, ale reklamu!!!

P.S. A to, ze jsem se namahal uvest linky dvou serveru, take znamena, ze
jsem spokojenym zakaznikem jejich provozovatelu :-)) Vygeneruju snad nejake
dalsi spokojene zakazniky? Pokud potesite svou pritelkyni pohlednici od Anne
Geddes (a nevim o divce nebo zene, ktere by se tyto fotky nelibily), pak
urcite ano!


Jiri Brazda
jiri.brazda@iporadny.cz

iPoradny.cz - on-line consultancy
Brzda.com - personal homepage


> reklamou, ze presadit sa len z doporucenia znamich (i ked predpokladam ze
vo
> vasom pripade su iste velmi pozitivne) nie je realne.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST