urcite to vadit muze (pri teto velikosti snad i musi). mozna by bylo zajimave to jeste upravit: udelat z toho animovany gif, ktery by se skladal ze dvou obrazku, pricemz jeden by byl transparentni a druhy by byl s logem a ty dva obrazky by se stridaly v dlouhych intervalech, takze by tam "reklama" chvili byla a pak by zmizela a pak by byla a ... mozna, ze by to ve vysledku otravovalo jeste vic :-) P. petr_novak@centrum.cz post scriptum: nekdo nechal na reklamanawebu.webpark.cz/ankurzor.htm vzkaz "...hruza, otravuje to, uz sem nikdy nepujdu...". tak to me mrzi, ale ja to casem vymenim a dam tam jinou anketu, takze to nekdy jeste zkuste :-) ______________________________________________________________ > Od: "Jan Slama" <slama@kn.vutbr.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Wed, 11 Jul 2001 18:15:57 +0200 > Předmět: Re: kurzor podruhe > > Ucinnost takoveho kurzoru by byla bezpochyby obrovska, ale nemyslim si ze by > lidi neotravoval. Podle me stahuje pozornost natolik, ze ji odvadi od > samotne stranky a to tak trochu otravuje.. > > Jan Slama > > > > > Tohle mi přijde jako poměrně dobrý nápad -- upoutá, ale neotravuje (při > rozumné velikosti). Jenomže se to hodí pro "brand" kampaně, neb se na to > nedá kliknout... > > > > > > ---------------------------------------------------------------- ---------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > ----- Letali jste nekdy na vlnach? My ano! http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://0g.cz/0109/wakeboarding
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST