Takze podle Vas je amerika a potazmo cely svet v internetu 100 za nama, kdyz masove prodava reklamu jako CPC ? > Myslim, ze ted jsou ty primery mimo misu : > inzerent, ktery dava do novin inzerat s odpovednimi kupony prece neplati > podle toho, kolik mu jich prijde zpet, ale zaplati jako by platil za > obycejnou reklamu, tedy za zhlednuti. > Takze neni mozno prodavat banery podle poctu kliknuti, to je absolutni > nesmysl. Kdoby to totiz bylo normalni a davalo by to ekonomicky smysl, tak > by se jiz davno prodavala banerova jen a jen na pocty kliknuti. > Obcasne pokusy s timto typem placeni za reklamu jsou podle mne jiz predem > odsouzeny k neuspechu. > > jh > > > ----------------------------------------------------- > Click here for Free Video!! > http://www.gohip.com/free_video/ > > ----- Original Message ----- > From: jiri.hlavenka@cpress.cz > To: reklama@nawebu.cz > Sent: 8. července 2001 17:35 > Subject: Re: Pay per click > > > Dovolil bych si se svým učeným kolegou :-) ne zcela souhlasit. Je to jako > psát, že je překonané zadávat do novin inzeráty s odpovědními kupóny nebo do > televize spoty s "zavolej IHNED", tj. reklamy postavené na vyvolání okamžité > reakce (alias clicku). Tvrdit, že to je "překonané", znamená ignorovat svoje > zákazníky a říkat jim, že ne oni, ale MY víme, co je pro ně nejlepší. > > Pokud ale jde o placení kampaní podle počtů clicks, musí logicky vždy > spolupracovat zadavatel s agenturou nebo médiem, na jejich vzájemné dohodě > musí být nejen cena a rozsah, ale i VZHLED banneru. Je to svým způsobem > podobné jako úspěšný model teleshoppingu, kde TV také neinkasuje za > odvysílaný čas, ale za provize z prodaného zboží. > > ----- Original Message ----- > From: <jiri.waisser@cpress.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, July 04, 2001 1:58 PM > Subject: RE: Pay per click > > > > Lpeni na clicku z banneru je opravdu uz prekonane. Jak bylo spravne > napsano, > > tak kliknuti ovlivnuje jak vlastni vzhled banneru, tak cileni - nabidka na > > hypoteky na zpravodajskem serveru o pocitacich bude mit nulanulanic, ale > > muze mit (a vim ze ma) nekolikaprocentni clickrate na realitnich > serverech. > > Staci mit dobre cileni a podle cile udelat banner (toto poradi je nejvetsi > > zaruka uspechu). > > > > Kdyz se to postavi ale na clickrate (zakaznik neplati za zobrazeni ale > > click), zadavatel muze vytvorit pripominaci banner, ktery navstevnikovi > jen > > rekne "halo, jen se pripominame, ze jsme" a nic mu to nebude slibovat po > > kliknuti, tak takova reklama je pro zadavatele hodnotna a podle pocitani > na > > clickrate pro nej skoro zadarmo. To nemusi byt jen umysl, to muze byt > spatne > > cileni, nesikovnost grafika nebo (a to zejmena) kombinace obojiho. > > > > Melo by se uz konecne uvazovat v mezich, ze clicknuti na reklamni medium > na > > internetu je rozsirujici moznosti reklamy pres internet, nikoliv hlavni > nebo > > jedinou - rozsirujici proto, ze jina media toto nenabizi. > > > > Pocitani pres clickrate normalne nejde nejak oduvodnit nebo spravedlive > > ocenit. Toto pocitani ma smysl akorat v tech navrzenych soutezich "tady A, > > po kliknuti najdete na serveru B a dostanete C". > > > > > > Myslim, ze uz konecne muzeme vsichni souhlasit, ze clickrate je jedna z > > vlastnosti internetove reklamy, nikoliv jedinou (jak bylo dlouze > > podsouvano) - prilisne upinani na clickrate je zavadejici. > > > > > > > > Jiri Waisser > > reklamni system ADRENALINE > > http://www.adrenaline.cz > > > > > > > > -----Original Message----- > > From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz] > > Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:22 AM > > To: reklama@nawebu.cz > > Subject: RE: Pay per click > > > > > > Pokud spatne nakoupite reklamu, tak cena za klik je pochopitelne > > vysoka... ale nam napr. bezi v BillBoardu kampan na cestovani.atlas.cz > > postavena na NEtrikovych bannerech, kde pri uzkem zacileni mel jeden z > > banneru CTR 1,3 % - pokud bychom ty kredity koupili, navic za "letni" > > cenu 100 Kc CPT, tak by nas v tomto konkretnim pripade vysel klik na > > necelych 8 Kc (coz uz by melo, vzhledem k tomu, ze to propaguje prodej > > zajezdu last minute, nejspis i primy financni prinos). > > > > Navic pokud budete platit opravdu za klik, nikoli za dalsi efekty > > reklamy, tak existuje spousta vyhodnych nakupu jinych forem nez bezneho > > banneru - od textove reklamy (napr. na homepagi Atlasu vychazi v bezne > > kampani klik na textovou reklamu na 3-5 Kc) az po souteze, kde se musi > > hledat odpovedi na propagovanem situ (nabizi napr. Soutez.cz). > > > > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz > > Atlas.cz > > > > > > > > -----Original Message----- > > From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz] > > Sent: Wednesday, July 04, 2001 9:57 AM > > To: 'reklama@nawebu.cz' > > Subject: RE: Pay per click > > > > > > ale jaka ta cena bude? bude v desitkach nebo ve stovkach korun?? pokud > > si u > > kampane, ktera probehla, vypocitate cenu za klik (cena za kampan/pocet > > kliku), tak vychazi cost per click v rozmezi 15-500 korun... > > > > > > Tomas Symersky > > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > > -------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > ______________________________________________________________________ Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST