Re: Pay per click

From: Michael (michaelsoft@seznam.cz)
Date: 09. 07. 2001, 11:48 CEST


Takze podle Vas je amerika a potazmo cely svet v internetu 100 za nama, kdyz masove prodava reklamu jako CPC ?

> Myslim, ze ted jsou ty primery mimo misu :
> inzerent, ktery dava do novin inzerat s odpovednimi kupony  prece neplati
> podle toho, kolik mu jich prijde zpet, ale zaplati jako by platil za
> obycejnou reklamu, tedy za zhlednuti.
> Takze neni mozno prodavat banery podle poctu kliknuti, to je absolutni
> nesmysl. Kdoby to totiz bylo normalni a davalo by to ekonomicky smysl, tak
> by se jiz davno prodavala banerova jen a jen na pocty kliknuti.
> Obcasne pokusy s timto typem placeni za reklamu jsou podle mne jiz predem
> odsouzeny k neuspechu.
> 
> jh
> 
> 
> -----------------------------------------------------
> Click here for Free Video!!
> http://www.gohip.com/free_video/
> 
> ----- Original Message -----
> From: jiri.hlavenka@cpress.cz
> To: reklama@nawebu.cz
> Sent: 8. července 2001 17:35
> Subject: Re: Pay per click
> 
> 
> Dovolil bych si se svým učeným kolegou :-) ne zcela souhlasit. Je to jako
> psát, že je překonané zadávat do novin inzeráty s odpovědními kupóny nebo do
> televize spoty s "zavolej IHNED", tj. reklamy postavené na vyvolání okamžité
> reakce (alias clicku). Tvrdit, že to je "překonané", znamená ignorovat svoje
> zákazníky a říkat jim, že ne oni, ale MY víme, co je pro ně nejlepší.
> 
> Pokud ale jde o placení kampaní podle počtů clicks, musí logicky vždy
> spolupracovat zadavatel s agenturou nebo médiem, na jejich vzájemné dohodě
> musí být nejen cena a rozsah, ale i VZHLED banneru. Je to svým způsobem
> podobné jako úspěšný model teleshoppingu, kde TV také neinkasuje za
> odvysílaný čas, ale za provize z prodaného zboží.
> 
> ----- Original Message -----
> From: <jiri.waisser@cpress.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, July 04, 2001 1:58 PM
> Subject: RE: Pay per click
> 
> 
> > Lpeni na clicku z banneru je opravdu uz prekonane. Jak bylo spravne
> napsano,
> > tak kliknuti ovlivnuje jak vlastni vzhled banneru, tak cileni - nabidka na
> > hypoteky na zpravodajskem serveru o pocitacich bude mit nulanulanic, ale
> > muze mit (a vim ze ma) nekolikaprocentni clickrate na realitnich
> serverech.
> > Staci mit dobre cileni a podle cile udelat banner (toto poradi je nejvetsi
> > zaruka uspechu).
> >
> > Kdyz se to postavi ale na clickrate (zakaznik neplati za zobrazeni ale
> > click), zadavatel muze vytvorit pripominaci banner, ktery navstevnikovi
> jen
> > rekne "halo, jen se pripominame, ze jsme" a nic mu to nebude slibovat po
> > kliknuti, tak takova reklama je pro zadavatele hodnotna a podle pocitani
> na
> > clickrate pro nej skoro zadarmo. To nemusi byt jen umysl, to muze byt
> spatne
> > cileni, nesikovnost grafika nebo (a to zejmena) kombinace obojiho.
> >
> > Melo by se uz konecne uvazovat v mezich, ze clicknuti na reklamni medium
> na
> > internetu je rozsirujici moznosti reklamy pres internet, nikoliv hlavni
> nebo
> > jedinou - rozsirujici proto, ze jina media toto nenabizi.
> >
> > Pocitani pres clickrate normalne nejde nejak oduvodnit nebo spravedlive
> > ocenit. Toto pocitani ma smysl akorat v tech navrzenych soutezich "tady A,
> > po kliknuti najdete na serveru B a dostanete C".
> >
> >
> > Myslim, ze uz konecne muzeme vsichni souhlasit, ze clickrate je jedna z
> > vlastnosti internetove reklamy, nikoliv jedinou (jak bylo dlouze
> > podsouvano) - prilisne upinani na clickrate je zavadejici.
> >
> >
> >
> > Jiri Waisser
> > reklamni system ADRENALINE
> > http://www.adrenaline.cz
> >
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
> > Sent: Wednesday, July 04, 2001 10:22 AM
> > To: reklama@nawebu.cz
> > Subject: RE: Pay per click
> >
> >
> > Pokud spatne nakoupite reklamu, tak cena za klik je pochopitelne
> > vysoka... ale nam napr. bezi v BillBoardu kampan na cestovani.atlas.cz
> > postavena na NEtrikovych bannerech, kde pri uzkem zacileni mel jeden z
> > banneru CTR 1,3 % - pokud bychom ty kredity koupili, navic za "letni"
> > cenu 100 Kc CPT, tak by nas v tomto konkretnim pripade vysel klik na
> > necelych 8 Kc (coz uz by melo, vzhledem k tomu, ze to propaguje prodej
> > zajezdu last minute, nejspis i primy financni prinos).
> >
> > Navic pokud budete platit opravdu za klik, nikoli za dalsi efekty
> > reklamy, tak existuje spousta vyhodnych nakupu jinych forem nez bezneho
> > banneru - od textove reklamy (napr. na homepagi Atlasu vychazi v bezne
> > kampani klik na textovou reklamu na 3-5 Kc) az po souteze, kde se musi
> > hledat odpovedi na propagovanem situ (nabizi napr. Soutez.cz).
> >
> > Jirka Lahvicka, lahvicka@atlas-as.cz
> > Atlas.cz
> >
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: Tomas Symersky [mailto:Tomas.Symersky@ri.cz]
> > Sent: Wednesday, July 04, 2001 9:57 AM
> > To: 'reklama@nawebu.cz'
> > Subject: RE: Pay per click
> >
> >
> > ale jaka ta cena bude? bude v desitkach nebo ve stovkach korun?? pokud
> > si u
> > kampane, ktera probehla, vypocitate cenu za klik (cena za kampan/pocet
> > kliku), tak vychazi cost per click v rozmezi 15-500 korun...
> >
> >
> > Tomas Symersky
> >
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> >
> > --------------------------------------------------------------------------
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
> 

______________________________________________________________________
Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST