Tak jak znam jak funguji CPC prodeje reklam v zahranici, tak zakaznik posle serverum banner + nabidku kolik je ochoten zaplatit za kliknuti. Servery se pak na zaklade banneru a ceny rozhodnou jestli budou kampan akceptovat nebo ne. Na toto existuji zautomatizovane site ve stylu podobne jako treba Mr. Linx, ale zamerene na CPC kampane. Mne to pripada jako dobry system. Jan Vanhara jan.vanhara@eastbiz.com ----- Original Message ----- From: "Kouba Tomas" <tomas@neo.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, July 04, 2001 11:27 AM Subject: RE: Pay per click > Zdravim a preji pkeny den, > > prominte, ale budu se zase opakovat. Mam pocit, ze tady je naproste > nepochopeni situace. Pri prodeji CPC zakaznik kupuje pocet navstev sveho > serveru a to je vse. Zadny baner nedoda, ten si musi reklamni > agentura/vyrobce vyrobit sam. Varianta, kdy zakaznik prijde s banerem a chce > cenu za kliknuti je nesmyslna ze zcela zrejmych duvodu. > > -- > Tomas Kouba > mailto:tomas@neo.cz > > > Ale to prece neni problem serveru, ale problem klienta. Kdyz je s takovou > > uspesnosti spokojen, proc ne, alespon vam neodchazi velke mnozstvi lidi se > > serveru ;-). Pokud by ovsem takovy banner byl placen za kliknuti, > > je potreba > > polozit klientovi "nuz na krk" :) > > > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST