Re: Pay per click

From: Miroslav Kucera (miroslav.kucera@interval.cz)
Date: 04. 07. 2001, 10:03 CEST


Duvod, proc reklamu na kliknuti nikdo neprodava, je urcite take v samotnem
stanoveni ceny, mela by byt totiz takova, aby vyrazne neprodelal jak server,
tak ani klient a kdyz predem nevite, jaky bude pocet kliknuti, tak neni
mozne takovou cenu nejakym exaktnim zpusobem stanovit. Urcite by mozna slo
vyjit z nejakeho "prumeru", ale IMHO takove prumery jsou docela nanic. Uvedu
vlastni priklad, prave probiha na Interval.cz docela velka reklamni kampan
Macromedia/Digital Media, ktery ma IMHO docela tuctovy banner, zadny
trikovy, ale pocet kliknuti se pohybuje radove v procentech, takze nejake
vseobecne teze, ze prumerny pocet kliknuti se pohybuje kolem 0.5-0.8 procent
jsou k nicemu. Server nebude zajimat nejaky vseobecny prumer, ale to, kolik
slednuti bude muset vynalozit na objednany pocet kliknuti.

niky = [ www.interval.cz ]


----- Původní zpráva -----
Od: "Tomas Symersky" <Tomas.Symersky@ri.cz>
Komu: <reklama@nawebu.cz>
Odesláno: 4. července 2001 9:57
Předmět: RE: Pay per click


ale jaka ta cena bude? bude v desitkach nebo ve stovkach korun?? pokud si u
kampane, ktera probehla, vypocitate cenu za klik (cena za kampan/pocet
kliku), tak vychazi cost per click v rozmezi 15-500 korun...


Tomas Symersky

>-----Original Message-----
>From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz]
>Sent: Wednesday, July 04, 2001 9:43 AM
>To: reklama@nawebu.cz
>Subject: Re: Pay per click
>



=====================================================
  @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk
  sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST