Duvod, proc reklamu na kliknuti nikdo neprodava, je urcite take v samotnem stanoveni ceny, mela by byt totiz takova, aby vyrazne neprodelal jak server, tak ani klient a kdyz predem nevite, jaky bude pocet kliknuti, tak neni mozne takovou cenu nejakym exaktnim zpusobem stanovit. Urcite by mozna slo vyjit z nejakeho "prumeru", ale IMHO takove prumery jsou docela nanic. Uvedu vlastni priklad, prave probiha na Interval.cz docela velka reklamni kampan Macromedia/Digital Media, ktery ma IMHO docela tuctovy banner, zadny trikovy, ale pocet kliknuti se pohybuje radove v procentech, takze nejake vseobecne teze, ze prumerny pocet kliknuti se pohybuje kolem 0.5-0.8 procent jsou k nicemu. Server nebude zajimat nejaky vseobecny prumer, ale to, kolik slednuti bude muset vynalozit na objednany pocet kliknuti. niky = [ www.interval.cz ] ----- Původní zpráva ----- Od: "Tomas Symersky" <Tomas.Symersky@ri.cz> Komu: <reklama@nawebu.cz> Odesláno: 4. července 2001 9:57 Předmět: RE: Pay per click ale jaka ta cena bude? bude v desitkach nebo ve stovkach korun?? pokud si u kampane, ktera probehla, vypocitate cenu za klik (cena za kampan/pocet kliku), tak vychazi cost per click v rozmezi 15-500 korun... Tomas Symersky >-----Original Message----- >From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@interval.cz] >Sent: Wednesday, July 04, 2001 9:43 AM >To: reklama@nawebu.cz >Subject: Re: Pay per click > ===================================================== @InMail.sk - Vas postovny server - www.InMail.sk sponzor www.SlovakNET.sk - profesionalny webhosting
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST