RE: Snuska blabolu o internetove reklame

From: Filip Jirsák (filip.jirsak@centrum.cz)
Date: 27. 06. 2001, 15:04 CEST


Výměnné systémy mají často nepřehledný a nic neříkající odkaz 
(zrovna na jeden koukám). A když mají komerční systémy odkazy 
ještě složitější, rozhodně to nemluví ani v jejich prospěch. Ale 
ani ve prospěch výměnných systémů, protože to, že je někdo ještě 
horší, je neomlouvá.
Filip Jirsák
______________________________________________________________
> Od: "Roman Hlousek" <roman.hlousek@firma.seznam.cz>
> Komu: <reklama@nawebu.cz>
> CC: 
> Datum: Fri, 22 Jun 2001 15:14:41 +0200
> Předmět: RE: Snuska blabolu o internetove reklame
>
> Prominte, ale tohle jsem nepochopil. Muzete mi to dovysvetlit?
> 
> > > URL odkazu ve vymennych systemech byva casto "jednodussi" 
nez v
> > komercnim
> > > systemu velikeho serveru. Nemam pravdu? A navic: reknete 
kolik
> >
> > Což není pozitivní ani pro jednu stranu.
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------------
----------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
http://reklama.nawebu.cz/
> 


Hrajte on-line hry na http://herna.centrum.cz
Založte si svůj mail na http://mail.centrum.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:45 CEST