Petr Stuchlík píše: > Vazeni pratele, > > po uspechu knihy Marketing na Internetu (X/2000), pripravuji spolecne s > Martinem Dvorackem pro Grada publishing dalsi knihu, tentokrat ciste o > netReklame. Opet bude zacilena predevsim na podnikovou sferu (tj. primarne > laicky), oproti predchozim kniham by vsak mela vice resit prakticke otazky > (pricing, me oblibene mereni ucinnosti :), atd.). Opet ji vydava redakce > Managementu/marketingu, nikoliv pocitacove lit., coz predurcuje take jeji > pojeti. Dobry den, na neco jsem si vzpomnel. Ten projekt pana Stuchlika postaveny na fiktivni sodovce Sodor ma mensi trhlinku, ale berte to spise jako perlicku nez nejake napadani vyzkumu. Petr Stuchlik uvadel: "Výhodou značky Sodor je, že neexistuje nikde na celém světě (což potvrdily značkové rešerše)" zdroj: http://www.lupa.cz/clanek.phtml?show=1045 Znacka Sodor ale existovala v 19. stoleti, ve sbirce Naprstkova muzea je reklamni plakat, propagujici pravdepodobne sifon na vyrobu napoje. Rovnez existovala primo ochranna znamka (z plakatu je to patrne, ale je cely v nemcine). Mam pohlednici, snad studijni ucely dovoli ji nascanovat a nekam umistit (pokud je nekdo ujetejsi nez ja a ma zajem). nemecky text (pro me spanelska vesnice) zni: "Mit SODOR sofort uberall Selbsbereitungen kohlensaurer Getranke." Takze pokud respondenti znali znacku z detstvi, kdy jim o ni vypravel pradeda, tak snad se to vejde do statisticke chyby ;-) S pozdravem Libor Novacek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:44 CEST