RE: Nove formaty a CPC

From: Kouba Tomas (tomas@neo.cz)
Date: 18. 06. 2001, 12:17 CEST


Zdravim a preji hezky den,

dekuji za vasi odpoved a pripominky. Bohuzel s nimi nesouhlasim.

Konferenci jsem za minuly tyden cetl, ale priznavam, ze jsem si z ni moc
nevzal. To malo, co jsem si vzal jsem mel asi take napsat, ale zapomel jsem:
ztotoznuji se s nazorem, ze bannery jsou moc maly prostor na to, aby slo o
neco jineho, nez je navsteva serveru. Je jasne, ze nejaky propagacni dopad
maji i kdyz se na ne neklikne, ale ten je tak maly, ze cena za 1000
zobrazeni by mela byt v halerich.

Toto jsem bohuzel nepochopil:

> Obehrana otazka - KDO klika na billboardy? Jsou inzerenti, kteri kupuji
> billboardy idioti? Podle vasich nazoru asi ano.

-------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz

>
> > 2. inzerent/agentura je idiot;
>
> Pak po internetu asi beha spousta idiotu..
>
> > 4. inzerent je ochoten za navstevu sveho serveru platit vic jak
> 0.15 USD.
>
> Vy jste porad jeste nepochopil, ze NE VSEM jde o navstevu serveru? Ze to
> proste neni o klikani? Myslite, ze Paegas, Eurotel atd. zajima nejake
> kliknuti?
>
> Obehrana otazka - KDO klika na billboardy? Jsou inzerenti, kteri kupuji
> billboardy idioti? Podle vasich nazoru asi ano.
>
> Bud jste poslednich 14 dni necetl tuto konferenci, nebo jste si z toho nic
> nevzal.
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST