Zdravim a preji hezky den, dekuji za vasi odpoved a pripominky. Bohuzel s nimi nesouhlasim. Konferenci jsem za minuly tyden cetl, ale priznavam, ze jsem si z ni moc nevzal. To malo, co jsem si vzal jsem mel asi take napsat, ale zapomel jsem: ztotoznuji se s nazorem, ze bannery jsou moc maly prostor na to, aby slo o neco jineho, nez je navsteva serveru. Je jasne, ze nejaky propagacni dopad maji i kdyz se na ne neklikne, ale ten je tak maly, ze cena za 1000 zobrazeni by mela byt v halerich. Toto jsem bohuzel nepochopil: > Obehrana otazka - KDO klika na billboardy? Jsou inzerenti, kteri kupuji > billboardy idioti? Podle vasich nazoru asi ano. ------------------------------- Tomas Kouba mailto:tomas@neo.cz > > > 2. inzerent/agentura je idiot; > > Pak po internetu asi beha spousta idiotu.. > > > 4. inzerent je ochoten za navstevu sveho serveru platit vic jak > 0.15 USD. > > Vy jste porad jeste nepochopil, ze NE VSEM jde o navstevu serveru? Ze to > proste neni o klikani? Myslite, ze Paegas, Eurotel atd. zajima nejake > kliknuti? > > Obehrana otazka - KDO klika na billboardy? Jsou inzerenti, kteri kupuji > billboardy idioti? Podle vasich nazoru asi ano. > > Bud jste poslednich 14 dni necetl tuto konferenci, nebo jste si z toho nic > nevzal. >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST