RE: Ucinnost novych reklamnich formatu

From: Petr Stuchlík (petr.stuchlik@fincentrum.com)
Date: 12. 06. 2001, 14:39 CEST


http://www.lupa.cz/clanek.phtml?show=1598

> -----Original Message-----
> From: marek.michal@email.cz [mailto:marek.michal@email.cz]
> Sent: Tuesday, June 12, 2001 1:58 PM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Ucinnost novych reklamnich formatu
>
>
> > Jinak cela internetova kampan na Renault neni sice mozna uplne dokonala,
> > rozhodne se vsak Caratum povedla, protoze takovou publicitu
> zdarma na ulici
> > nenajdes :). Sice si asi Michal Fejk musel poslechnout ledasco, ale
> > predpokladam, ze ne od zadavatele (right?).
> >
> > hezky den,
> >
> > Petr Stuchlik
>
> Mluvi se o tom tak akorat v teto konferenci, ale jste si jist, ze
> se o tom mluvi i jinde? Mate udelany nejaky marketingovy pruzkum?
>
> Marek Michal
>
> ---
> EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
> http://www.email.cz
>
>
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST