O tom jsem docela přemýšlel taky. Jestli to nebude tím, že Laguna je tak dlouho očekávaná a natolik technicky pokroková, že o ní automaticky píšou všichni novináři. Clio je jenom facelift a je hodně zaměřené na mladé - proto asi tento způsob prezentace. Tomáš -----Original Message----- From: Jiri Brazda [mailto:xbraj12@vse.cz] Sent: Monday, June 11, 2001 4:57 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Renault Jenom bokem (kdyz jsme si minule tak dobre rozumeli s MK pri debate o Volvu): nechapu, proc tak vyrazna kampan na Clio a ne na novou Lagunu? Je to kvuli ekonomicky urovni CR, proda se tu vic modelu Clia? Nebo Laguna reklamu nepotrebuje (videl jsem jen jeden billboard)? Preji hezky a bezproblemovy den! Jiri Brazda jiri.brazda@iporadny.cz ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konference on-line poradcu - http://www.iporadny.cz/konference/ * know-how * clenske slevy na sluzby * bezplatna propagace * ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST