Hmmm... Mě to při mém rozliąení 1280x1024 nevadí, ale lituju toho chudáka, kterej se na to bude muset dívat na 800x600. Odtud moľná pramení ty rozporuplné reakce. Trochu mi vadí, ľe to nejde nijak odstranit - banner mi při čtení článku odroluje vzhůru, tohle je tam nafurt (dokud neodejdu:-) Tomáą Langer obchodní ředitel ATLAS.CZ -----Original Message----- From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Active banner Dámy a pánové, rád bych znal váą názor na tzv. Active banner, daląí reklamní formát, který jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat pro Ceský Telecom). Osobne jej povaľuji za méne ruąivý neľ neco co vám lítá pres text (out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak záporné ci rozpacité reakce. Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obteľovat naąe uľivatele, takľe active banner (de facto vetąí banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen dnes a zítra. co myslíte, je to snesitelnejąí neľ out-of-the box ci inter/superstitial? díky za názor, Petr Stuchlik jednatel, obchodni reditel -------------------------- Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7 petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945 -------------------------- Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES, 17.4.2001)? www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite. ------------------------------------------------------------------------ -- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST