RE: Active banner

From: Tomas Langer (Langer@atlas-as.cz)
Date: 11. 06. 2001, 15:49 CEST


Hmmm...

Mě to při mém rozliąení 1280x1024 nevadí, ale lituju toho chudáka,
kterej se na to bude muset dívat na 800x600. Odtud moľná pramení ty
rozporuplné reakce.

Trochu mi vadí, ľe to nejde nijak odstranit - banner mi při čtení článku
odroluje vzhůru, tohle je tam nafurt (dokud neodejdu:-)

Tomáą Langer
obchodní ředitel
ATLAS.CZ

-----Original Message-----
From: Petr Stuchlík [mailto:petr.stuchlik@fincentrum.com] 
Sent: Monday, June 11, 2001 12:28 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Active banner


Dámy a pánové,

rád bych znal váą názor na tzv. Active banner, daląí reklamní formát,
který jsme spustili dnes na fincentrum.cz (spolu s Hi-media a HMS Carat
pro Ceský Telecom). Osobne jej povaľuji za méne ruąivý neľ neco co vám
lítá pres text (out-of-the-box), ale presto na nej mám jak kladné, tak
záporné ci rozpacité reakce.

Nechci jít cestou Renaultu a dlouhodobe obteľovat naąe uľivatele, takľe
active banner (de facto vetąí banner ve framu) na Fincentrum.cz bude jen
dnes a zítra.

co myslíte, je to snesitelnejąí neľ out-of-the box ci
inter/superstitial?

díky za názor,

Petr Stuchlik
jednatel, obchodni reditel
--------------------------
Fincentrum s.r.o., Ovenecka 380/9, 170 00 Praha 7
petr.stuchlik@fincentrum.com, +420 2 3307 4301, +420 602 69 1945
--------------------------
Uz jste navstivili nejlepsi cesky financni server (Test MF DNES,
17.4.2001)?
www.fincentrum.cz: Finance, kterym rozumite.



------------------------------------------------------------------------
--
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST