Podle me je dulezite, aby byla reklama vzdy oznacena jako reklama. Reklama
jakou predvedl napr. Renault pusobi na pudovou zvedavost a je tezke ji
ignorovat. Pokud to preroste urcitou mez, tezko bude rozeznatelne kdy nas
chyti neco skutecneho a kdy nas nekdo vodi za nos. Predstavte si ze by
jelo 10 podobnych reklam naraz... Myslim, ze reklama by mela mit jasne
vymezene pole. Nemela by byt omezena kreativita, ale hratky s lidskou
psychykou by mely byt pod kontrolou.
Kdysi davno jsem cetl nejakou povidku, kde cely svet s napetim sledoval
oblohu, porotoze se pohybovaly hvezdy. Vsichni o tom mluvili, media byla
plna spekulaci co ze se to deje za hricku prirody. Za par tydnu se tyto
(umele) hvezdy seskupily do loga Coca Cola...
Pavel Hrùza
Executive Manager
e-komerce.cz - informace pro novou ekonomiku
Sedla 11, 642 00 Brno
Tel: 05 472 271 47
Fax: 05 472 277 34
Mobil: 0606 844 729
pavel.hruza@e-komerce.cz
http://www.e-komerce.cz
"Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@interval.cz>
11.06.2001 09:52
Please respond to reklama
To: <reklama@nawebu.cz>
cc:
Subject: S reklamami se to nesmi prehanet
Dobry den,
ja osobne neodmitam zadnou formu reklamy, je mi docela jedno, kolik ma ten
ktery server reklamnich banneru - jenom se mi reklamy nesmi vnucovat a
obcasne experimenty s novymi formaty ci pozici reklamy vzbuzuji u me, a
takem, obvykle u ctenaru, negativni reakce...
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST