Podle me je dulezite, aby byla reklama vzdy oznacena jako reklama. Reklama jakou predvedl napr. Renault pusobi na pudovou zvedavost a je tezke ji ignorovat. Pokud to preroste urcitou mez, tezko bude rozeznatelne kdy nas chyti neco skutecneho a kdy nas nekdo vodi za nos. Predstavte si ze by jelo 10 podobnych reklam naraz... Myslim, ze reklama by mela mit jasne vymezene pole. Nemela by byt omezena kreativita, ale hratky s lidskou psychykou by mely byt pod kontrolou. Kdysi davno jsem cetl nejakou povidku, kde cely svet s napetim sledoval oblohu, porotoze se pohybovaly hvezdy. Vsichni o tom mluvili, media byla plna spekulaci co ze se to deje za hricku prirody. Za par tydnu se tyto (umele) hvezdy seskupily do loga Coca Cola... Pavel Hrùza Executive Manager e-komerce.cz - informace pro novou ekonomiku Sedla 11, 642 00 Brno Tel: 05 472 271 47 Fax: 05 472 277 34 Mobil: 0606 844 729 pavel.hruza@e-komerce.cz http://www.e-komerce.cz "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@interval.cz> 11.06.2001 09:52 Please respond to reklama To: <reklama@nawebu.cz> cc: Subject: S reklamami se to nesmi prehanet Dobry den, ja osobne neodmitam zadnou formu reklamy, je mi docela jedno, kolik ma ten ktery server reklamnich banneru - jenom se mi reklamy nesmi vnucovat a obcasne experimenty s novymi formaty ci pozici reklamy vzbuzuji u me, a takem, obvykle u ctenaru, negativni reakce...
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST