Superstitials vs. Popups [Re: RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)]

From: Pavel Kolesnikov (k@les.cz)
Date: 08. 06. 2001, 09:48 CEST


On Fri, 8 Jun 2001, Kasparek, Michal wrote:

> Jediny komentar : ty "vidle" u Renaultu - to nebyl Superstitial :-((.
> To byl Interstitial :-))

Take jsem mel ten dojem pri cetbe prispevku pana Maleho (zjevne zkrat
z unavy, kazdemu je jasne, za ony "vidle u Renaultu" nejsou pop-upem,
k nemuz byl Superstitial prirovnavan :)

Ale doufal jsem, ze pres tento omyl se dokazete vyjadrit k ostatnim
bodum.

Z one anglicke charakteristiky mi prislo, ze Superstitial je spise
nejaky "plan kvality" pro reklamni pop-up okno, nezli zazracna nova
reklamni metoda.

  Pavel

>
> Michal Kasparek
> Country Manager / Czech Republic
> ad pepper media
> The e-Advertising Network
>
> -----Original Message-----
> From: ~@8--0.net [mailto:~@8--0.net]
> Sent: Friday, June 08, 2001 9:35 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)
>
>
> > Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za
> > anglictinu)
> >
> Omlouvam se za cestinu. V dnesni dobe, ze...
>
> Vychazim z toho, ze za mercedes povazujete ten prapodivny malokdy
> fungujici obrazek na lupe ci redboxu.
>
> > Assured Views
> Zaruceno, ze kazdy uvidi reklama do zblbnuti tak jako v klasicke
> televizi.
> O negativnim efektu tohoto jsem jiz svuj nazor vyjadril.
> Navic jako v pripade superstitialu pro renault (ci co ty vidle presne
> jsou) ono zajisteni zas tak 100% neni.
> Technicke problemy, vice oken,...
>
> > Viewed Between Pages
> Ano to je presne doba kdy oteviram nove okno abych urychlil natahovani
> novych stranek.
>
> > Separate Browser Window
> Tim se myslis totez co znamena popup?
>
> > Play Control Mechanisms
> Tim se myslis totez co umi rich-media?
>
> > Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads
> Klasicky marketingovy blabol.
>
> > Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download
> > politely
>
> Ha ha
>
> > Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective
> > advertising
> >
>
> Prosim? Nevsiml jsem si zadneho cileni. Jestli jeden gifovy obrazek
> je "more interesting" to si take nejsem zcela jist. Nejake
> extremni efektivity jsem si take nevsiml (alespon omezeni poctu
> zobrazeni pro jedno IP kdyby bylo).
>
> Nejak ten vas entusiasmus nechapu.
>
> --
> Zdravi
> Jiri
>
>  -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
>  GCM d- s+:- a-- C++++$ USL+++$ P++ L+++ E--- W-- N++ o+ K-
>  K- w-- O- M- V- PS+ PE+@ Y+ PGP---- t- 5 X- R* !tv b+++ DI+
>  D G++ e++ h--(*) r++ y++
>  ------END GEEK CODE BLOCK------
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST