On Fri, 8 Jun 2001, Kasparek, Michal wrote: > Jediny komentar : ty "vidle" u Renaultu - to nebyl Superstitial :-((. > To byl Interstitial :-)) Take jsem mel ten dojem pri cetbe prispevku pana Maleho (zjevne zkrat z unavy, kazdemu je jasne, za ony "vidle u Renaultu" nejsou pop-upem, k nemuz byl Superstitial prirovnavan :) Ale doufal jsem, ze pres tento omyl se dokazete vyjadrit k ostatnim bodum. Z one anglicke charakteristiky mi prislo, ze Superstitial je spise nejaky "plan kvality" pro reklamni pop-up okno, nezli zazracna nova reklamni metoda. Pavel > > Michal Kasparek > Country Manager / Czech Republic > ad pepper media > The e-Advertising Network > > -----Original Message----- > From: ~@8--0.net [mailto:~@8--0.net] > Sent: Friday, June 08, 2001 9:35 AM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě) > > > > Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za > > anglictinu) > > > Omlouvam se za cestinu. V dnesni dobe, ze... > > Vychazim z toho, ze za mercedes povazujete ten prapodivny malokdy > fungujici obrazek na lupe ci redboxu. > > > Assured Views > Zaruceno, ze kazdy uvidi reklama do zblbnuti tak jako v klasicke > televizi. > O negativnim efektu tohoto jsem jiz svuj nazor vyjadril. > Navic jako v pripade superstitialu pro renault (ci co ty vidle presne > jsou) ono zajisteni zas tak 100% neni. > Technicke problemy, vice oken,... > > > Viewed Between Pages > Ano to je presne doba kdy oteviram nove okno abych urychlil natahovani > novych stranek. > > > Separate Browser Window > Tim se myslis totez co znamena popup? > > > Play Control Mechanisms > Tim se myslis totez co umi rich-media? > > > Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads > Klasicky marketingovy blabol. > > > Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download > > politely > > Ha ha > > > Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective > > advertising > > > > Prosim? Nevsiml jsem si zadneho cileni. Jestli jeden gifovy obrazek > je "more interesting" to si take nejsem zcela jist. Nejake > extremni efektivity jsem si take nevsiml (alespon omezeni poctu > zobrazeni pro jedno IP kdyby bylo). > > Nejak ten vas entusiasmus nechapu. > > -- > Zdravi > Jiri > > -----BEGIN GEEK CODE BLOCK----- > GCM d- s+:- a-- C++++$ USL+++$ P++ L+++ E--- W-- N++ o+ K- > K- w-- O- M- V- PS+ PE+@ Y+ PGP---- t- 5 X- R* !tv b+++ DI+ > D G++ e++ h--(*) r++ y++ > ------END GEEK CODE BLOCK------ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST