RE: reklamy neúčinkují (samy o sobě)

From: Kasparek, Michal (MKasparek@adpepper.com)
Date: 08. 06. 2001, 09:41 CEST


Jediny komentar : ty "vidle" u Renaultu - to nebyl Superstitial :-((. To byl
Interstitial :-))

Michal Kasparek
Country Manager / Czech Republic
ad pepper media
The e-Advertising Network

-----Original Message-----
From: ~@8--0.net [mailto:~@8--0.net]
Sent: Friday, June 08, 2001 9:35 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: reklamy neúčinkují (samy o sobě)


> Posilam jen malinkou charakteristiku Superstitial : (omlouvam se za
> anglictinu)
>
Omlouvam se za cestinu. V dnesni dobe, ze...

Vychazim z toho, ze za mercedes povazujete ten prapodivny malokdy
fungujici obrazek na lupe ci redboxu.

> Assured Views
Zaruceno, ze kazdy uvidi reklama do zblbnuti tak jako v klasicke
televizi.
O negativnim efektu tohoto jsem jiz svuj nazor vyjadril.
Navic jako v pripade superstitialu pro renault (ci co ty vidle presne
jsou) ono zajisteni zas tak 100% neni.
Technicke problemy, vice oken,...

> Viewed Between Pages
Ano to je presne doba kdy oteviram nove okno abych urychlil natahovani
novych stranek.

> Separate Browser Window
Tim se myslis totez co znamena popup?

> Play Control Mechanisms
Tim se myslis totez co umi rich-media?

> Executional Flexibility: Enable advertisers to play compelling ads
Klasicky marketingovy blabol.

> Site Friendly: Protect end user experience by ensuring that ads download
> politely

Ha ha

> Increased Entertainment Value: Deliver more interesting and more effective
> advertising
>

Prosim? Nevsiml jsem si zadneho cileni. Jestli jeden gifovy obrazek
je "more interesting" to si take nejsem zcela jist. Nejake
extremni efektivity jsem si take nevsiml (alespon omezeni poctu
zobrazeni pro jedno IP kdyby bylo).

Nejak ten vas entusiasmus nechapu.

--
Zdravi
Jiri

 -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
 GCM d- s+:- a-- C++++$ USL+++$ P++ L+++ E--- W-- N++ o+ K-
 K- w-- O- M- V- PS+ PE+@ Y+ PGP---- t- 5 X- R* !tv b+++ DI+
 D G++ e++ h--(*) r++ y++
 ------END GEEK CODE BLOCK------

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST