> Nejsem si ale jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil zadavatel - > tomu jde samozrejme o co nejvetsi vryti. ---> At zadavatel kombinuje media (4x celostrankova, a pak uz klasika jen na upevnovani povedomi o znacce). Kdyz je nejaka opravdu prudiva reklama v televizi, tak ji divak tak nevidi pokazdy po zapnuti, a s postupem casu se forma reklamy meni (zkracuje). Treba by slo cookie vyuzit i k tomu postupnemu zkracovani casu. Pri tretim puchodu je i 3 sekundove zobrazeni celkem hodne. Videli jste to v Lynxu ;-) Jinak myslim, ze kdyby byly internetovy servery prijaty jako sdelovaci prostredky (nejsou), tak byste porusili zakon tim, ze skyscraper, interstitial a bannery na spodu stranky nejsou zretelne oddeleny od redakcniho obsahu sdelenim, ze se jedna o reklamu. Mimochodem, ja tu reklamu videl presne trikrat, pak jsem si dal Lupu do bookmarku s adresou titulni strany a reklamu preskakuju. -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST