Az tak bych to nedramatizoval, vzdy bude skupina lidi kteri reklamu
vnimaji negativne, proste proto ze to je reklama. Ostatnim vadi spis
reklama na neco co neni z okruhu jejich zajmu a spatna reklama. Na
specificky zamerenem serveru s dobre cilenou reklamou tato skupina nemusi
byt vubec velka, takze zobecneni tohoto kalibru podle me neni na miste.
Pavel Hrùza
jiri.hlavenka@cpress.cz
01.06.2001 13:38
Please respond to reklama
To: reklama@nawebu.cz
cc:
Subject: RE: Lupa
Nevim, co si tady snazime lhat do kapsy: reklama je pro ctenare/uzivatele
vzdy a pouze prvek nevitany, odpuzujici a negativne vnimany. Vyjimky toto
pravidlo pouze potvrzuji. Zpravy o tom, jak ctenari "nadsene privitali"
to,
ze na ne vykoukla nova forma reklamy, proti ktere nemaji zacnou moznost se
branit, mohou v ramci vymyvani mozku klientovi vznikat v komunikaci mezi
klientem a jeho agenturou; v teto konferenci si prece takto lhat do kapsy
nemusime.
> -----Original Message-----
> From: Jiri Maly [mailto:~@8--0.net]
> Sent: Friday, June 01, 2001 11:00 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Lupa
>
>
> > > zadna reakce na Lupu? Marku pochlub se, co to mate za
> nove formaty reklamy
> > :)
> >
> > Na nejake celkove hodnoceni je asi ponekud brzy, ale uz jsem dospel
> > minimalne ke dvema zaverum. Predevsim, 7 vterin na refresh
> je zbytecne moc
> > (zvlast kdyz je na te strance jen logo a zadna dalsi
> informace), bohate by
> > stacilo treba 5 vterin. Druhy zaver spociva v tom, ze by
> bylo vhodne pouziti
> > cookies v tom smyslu, ze by se to lidem zobrazilo treba jen
> 4x za celou dobu
> > trvani kampane, a pak uz by je to poustelo primo na Lupu.
> Nejsem si ale
> > jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil
> zadavatel - tomu jde
> > samozrejme o co nejvetsi vryti.
>
> Dle meho nazoru velka vetsina pozitivnich reakci prichazi od lidi
> zaujatych faktem novosti kampane. Celkove zpracovani vsak postrada
> dokonalost a vyssi hodnotu:
> Na penize.cz si provozovatel nazve obrazek renault.gif i kdyz
> ma byt predmet reklamy skryty, na redboxu spatne pouzity HTTP-EQUIV
> tag zpusobuje znepristupneni obsahu redboxu napr. pro
> prohlizec Mozilla
> 0.8
> (je smutne koukat na stale se refreshujici logo, jsme zvedavy jak
> hi-media vysvetli vysoke procento zasahu prohlizecu Mozilla;) ),
> mam-li lupu atp. v bookmarcich reklame se vyhnu, targeting nulovy,...
>
> Na stranky nechodim z toho duvodu abych koukal na neci reklamu, ale
> abych se neco dozvedel. Reklama na webu ma tu obrovskou
> vyhodu, ze muze
> byt zamerena, jeji pusobeni muze byt mnohem hlubsi. Myslim,
> ze adaptace
> pristupu jinych medii posune chapani reklamy do jine roviny.
> Lide budou
> i reklamu na webu chapat jako nutne zlo a podle toho ji take hodnotit.
>
> --
> J.
> (jirik.at.advertures.cz)
>
> -----BEGIN GEEK CODE BLOCK-----
> GCS d- s+:- a-- C++++ UL+++ P+ L+++ E--- W-- N++ o+ K-
> w--- O- M- V PS+ PE Y PGP- t- 5 X- R* !tv b+++ DI D G++
> e+ h-- r++ y++
> ------END GEEK CODE BLOCK------
>
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
> http://reklama.nawebu.cz/
>
--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST