RE: Lupa

From: pavel.hruza@e-komerce.cz
Date: 01. 06. 2001, 14:24 CEST


Az tak bych to nedramatizoval, vzdy bude skupina lidi kteri reklamu 
vnimaji negativne, proste proto ze to je reklama. Ostatnim vadi spis 
reklama na neco co neni z okruhu jejich zajmu a spatna reklama. Na 
specificky zamerenem serveru s dobre cilenou reklamou tato skupina nemusi 
byt vubec velka, takze zobecneni tohoto kalibru podle me neni na miste.

Pavel Hrýza 





jiri.hlavenka@cpress.cz
01.06.2001 13:38
Please respond to reklama

 
        To:     reklama@nawebu.cz
        cc: 
        Subject:        RE: Lupa


Nevim, co si tady snazime lhat do kapsy: reklama je pro ctenare/uzivatele
vzdy a pouze prvek nevitany, odpuzujici a negativne vnimany. Vyjimky toto
pravidlo pouze potvrzuji. Zpravy o tom, jak ctenari "nadsene privitali" 
to,
ze na ne vykoukla nova forma reklamy, proti ktere nemaji zacnou moznost se
branit, mohou v ramci vymyvani mozku klientovi vznikat v komunikaci mezi
klientem a jeho agenturou; v teto konferenci si prece takto lhat do kapsy
nemusime.

> -----Original Message-----
> From: Jiri Maly [mailto:~@8--0.net]
> Sent: Friday, June 01, 2001 11:00 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: Lupa
> 
> 
> > > zadna reakce na Lupu? Marku pochlub se, co to mate za 
> nove formaty reklamy
> > :)
> > 
> > Na nejake celkove hodnoceni je asi ponekud brzy, ale uz jsem dospel
> > minimalne ke dvema zaverum. Predevsim, 7 vterin na refresh 
> je zbytecne moc
> > (zvlast kdyz je na te strance jen logo a zadna dalsi 
> informace), bohate by
> > stacilo treba 5 vterin. Druhy zaver spociva v tom, ze by 
> bylo vhodne pouziti
> > cookies v tom smyslu, ze by se to lidem zobrazilo treba jen 
> 4x za celou dobu
> > trvani kampane, a pak uz by je to poustelo primo na Lupu. 
> Nejsem si ale
> > jisty, nakolik by s timhle mym postrehem souhlasil 
> zadavatel - tomu jde
> > samozrejme o co nejvetsi vryti.
> 
> Dle meho nazoru velka vetsina pozitivnich reakci prichazi od lidi
> zaujatych faktem novosti kampane. Celkove zpracovani vsak postrada 
> dokonalost a vyssi hodnotu:
> Na penize.cz si provozovatel nazve obrazek renault.gif i kdyz
> ma byt predmet reklamy skryty, na redboxu spatne pouzity HTTP-EQUIV
> tag zpusobuje znepristupneni obsahu redboxu napr. pro 
> prohlizec Mozilla
> 0.8
> (je smutne koukat na stale se refreshujici logo, jsme zvedavy jak
> hi-media vysvetli vysoke procento zasahu prohlizecu Mozilla;) ),
> mam-li lupu atp. v bookmarcich reklame se vyhnu, targeting nulovy,...
> 
> Na stranky nechodim z toho duvodu abych koukal na neci reklamu, ale
> abych se neco dozvedel. Reklama na webu ma tu obrovskou 
> vyhodu, ze muze
> byt zamerena, jeji pusobeni muze byt mnohem hlubsi. Myslim, 
> ze adaptace 
> pristupu jinych medii posune chapani reklamy do jine roviny. 
> Lide budou 
> i reklamu na webu chapat jako nutne zlo a podle toho ji take hodnotit.
> 
> -- 
> J.
> (jirik.at.advertures.cz)
> 
>  -----BEGIN GEEK CODE BLOCK----- 
>  GCS d- s+:- a-- C++++ UL+++ P+ L+++ E--- W-- N++ o+ K- 
>  w--- O- M- V PS+ PE Y PGP- t- 5 X- R* !tv b+++ DI D G++ 
>  e+ h-- r++ y++ 
>  ------END GEEK CODE BLOCK------
> 
> --------------------------------------------------------------
> ------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: 
> http://reklama.nawebu.cz/
> 

--------------------------------------------------------------------------
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST