RE: Lupa

From: Jiri Rydl (jr@deepend.cz)
Date: 01. 06. 2001, 11:30 CEST


> A to je presne to o cem mluvim. Nelibi se mi reklama, ktera mi 
> vnucuje neco co me nezajima. Tech stupnu volnosti co jsou na Internetu
> k dispozici - jak reklamu cilit, pojmout, provazat.... Nechapu proc by
> si
> Internet mel brat priklad z televize, kde tech moznosti je
> nepocitane mene.
> 
> -- 
> J.
> (jirik.at.advertures.cz)

To bych take nerad :-]. Ale nemyslim si, ze Interstitial ma neco spolecneho s televizi - ja jsem o nem napriklad cetl v ruznych diskuzich a konferencich vickrat, nez jsem ho ve skutecnosti videl. To je jiste bonus internetu. Na druhou stranu vizualni vnimani je pro cloveka stale to nejdulezitejsi, takze skutecnou revoluci ve vnimani informaci (kam radim i reklamu) vidim v zavedeni interaktivnich TV.

Jak vlastne vidite (mysleno vsichni ucastnici konference ;-]) budoucnost iTV?

Jiri Rydl

Deepend Prague | Karlovo nam. 17 | 12000 | Praha 2
T +420 (2) 21 98 62 50  F +420 (2) 21 98 62 51
W www.deepend.cz | W www.deepend.com



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:43 CEST